• Fluido/

Maailman meriltä pilveen: Thomas Johanson Salesforce-konsulttitalo Fluidon myyntijohtajaksi

Report this content

Thomas Johanson on nimitetty Fluidon myyntijohtajaksi 9.1.2013 alkaen. Johanson, joka on työskennellyt Fluidolla vuoden 2011 keväästä lähtien, vastaa jatkossa yrityksen myyntitoiminnoista Pohjoismaissa. Ennen nimitystään myyntijohtajaksi Johansonilla on ollut vastuullaan Fluidon avainasiakkuudet Suomessa. Hänellä on ollut myös tärkeä rooli yrityksen menestyksekkäässä liiketoiminnan laajentumisessa Pohjoismaihin, mihin on vaikuttanut Johansonin vahva kokemus niin myynnistä kuin myynnin johtotehtävistäkin.

Ennen Fluidolle siirtymistä Johanson on työskennellyt muun muassa StaffPontilla sekä BMC Softwarella. Diplomi-insinööri Johanson on myös ansioitunut purjehtija. Hän on voittanut purjehduksessa olympiakultaa sekä kiertänyt legendaarisen Kap Hornin kahdesti Volvo Ocean Race -maailmanympäripurjehduksen vaativimman Etelämeren osuuden voittajamiehistössä.

Yli 30 henkilöä työllistävä Fluido on Pohjoismaiden johtava, vahvasti kasvava Salesforce -konsulttitalo. Fluidon pääkonttori sijaitsee Espoossa ja lisäksi yrityksellä on toimistot myös Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Vuonna 2009 perustettu Fluido tarjoaa asiakkaidensa tarpeisiin räätälöityjä konsultointi- ja kehityspalveluita sekä järjestää kattavasti erilaisia Salesforce-koulutuksia niin järjestelmävastaaville kuin loppukäyttäjillekin. Suosittu Salesforce puolestaan on edistyksellisin CRM-pilvipalvelu.

Lisätietoa:
Kai Mäkelä, Toimitusjohtaja