Marketo ja Fluido Oy yhteistyöhön

Report this content

Johtava kotimainen Salesforce.com-konsulttitalo Fluido Oy on solminut Marketon kanssa strategisen kumppanuuden. Kumppanuus kattaa Marketon pilvipohjaisten markkinointiratkaisujen – Revenue Performance Management,  Lead Management, Lead Nurturing, Lead Scoring ja Revenue Analytics – myynnin ja palvelut.

Nyt Fluidon asiakkaat saavat liiketoiminnan Salesforce.com-kehittämispalveluiden rinnalle tehokkaan markkinointiautomaation kysyntää kasvattamaan. Näin vastataan asiakasyritysten tarpeeseen kattavammasta palvelusta. Huolellisen arvioinnin jälkeen Marketo valikoitui kumppaniksi ainutlaatuisten ratkaisujensa ja selkeän visionsa ansiosta.

“Meille tärkeintä on asiakkaidemme menestys. Palveluportfoliomme laajentuessa etsimme jatkuvasti parhaita ratkaisuja täyttääksemme lupauksemme. Olen hyvin iloinen siitä, että Marketo on valinnut Fluidon sovelluskumppanikseen”, iloitsee Fluido Oy:n toimitusjohtaja Kai Mäkelä. “Yhdessä Marketon kanssa voimme tarjota ainutlaatuisia ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaitamme kasvattamaan kysyntää.”

“Olen erittäin tyytyväinen, että Fluido on kumppanimme Pohjoismaissa. Fluidolla on loistava maine markkina-alueella ja yritys on tunnettu laadukkaasta työstään” toteaa Robert Gavin, Marketon Director of Alliances and Channels. “Kumppanuus Fluidon kanssa auttaa meitä saavuttamaan tavoitteitamme Pohjoismaissa eli kasvattamaan menestyksekästä asiakaskuntaa.”

Fluido Oy on Pohjoismaiden johtava Salesforce.com-kumppani. Fluido auttaa asiakkaitaan tehostamaan markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua innovatiivisten pilvipohjaisten palveluiden ja ratkaisujen avulla. Vuonna 2009 perustettu yritys on auttanut jo yli 100 pohjoismaista organisaatiota yli toimiala-, yrityskoko- ja kasvutavoiteluokkien. Asiakkaisiin lukeutuu pienempien yritysten lisäksi myös kansainvälisiä suuryrityksiä kuten KONE ja YIT. Yrityksen kilpailuedut ovat asiantuntemus, asiakaslähtöisyys, joustavuus ja sitoutuminen sovittuihin tavoitteisiin sekä aikatauluihin. Fluido työllistää yli 30 henkilöä. Pääkonttori sijaitsee Espoossa ja muut toimistot ovat Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Vuonna 2012 Fluidon liikevaihto oli yli 2,7 €.

Marketo on nopeimmin kasvava kansainvälinen myynnin- ja markkinoinnin ohjausratkaisujen (Revenue Performance Management) tarjoaja. Marketo auttaa asiakkaitaan tehostamaan myyntiä ja liiketoiminnan kasvua innovatiivisilla markkinointiautomaatio- ja myyntiratkaisuilla. Asiakkaisiin lukeutuu yli 1 800 suurta ja keskisuurta yritystä ympäri maailman. Kansainvälistä tunnustusta saanut Marketo valittiin Forbes Magazinen “America’s Most Promising Companies” -listalle, nimettiin Silicon Valley Business Journalissa vuoden 2011 nopeimmin kasvavaksi yksityiseksi yritykseksi ja sai CRM Magazinelta “2011 CRM Market Leaders Awards Winner for Marketing Solutions” -maininnan.

Lisätietoja:
Kai Mäkelä