• Fluido/

Salesforce.com-konsultoinnin edelläkävijä Fluido Oy laajentaa toimintaansa Ruotsissa

Report this content

Johtava pohjoismainen Salesforce.com-konsulttitalo Fluido laajentaa liiketoimintaansa Ruotsissa. Ruotsalaisen Extero AB:n liiketoiminta sulautuu Fluido Oy:n tytäryhtiöön Fluido Sweden AB:hen. Fluido Sweden AB:ssa työskentelee nyt viisi työntekijää.

Salesforce-liiketoiminnan yhdistäminen Exteron kanssa on luonteva jatko jo syksyllä 2012 alkaneelle onnistuneelle yhteistyölle. Fluido Sweden AB kasvaa kuluvan vuoden aikana 10 hengen organisaatioksi.

Molemmilla yrityksillä on vahva halu kasvaa. Fuusioituminen mahdollistaa isomman organisaation ja näin yhä suurempien asiakasprojektien kanssa työskentelyn. Liiketoiminnan yhdistämisen kautta myös yritysten asiantuntemus laajenee.

”Fuusion myötä voimme palvella asiakkaitamme nopeammin ja entistäkin laadukkaammin, sillä tarjontaamme kuuluvat nyt myös Fluidon asiantuntemus ja skaalaedut ”, kertoo Extero AB:n toimitusjohtaja Pontus Lundell.

”Exteron kokemus Salesforce-kehityksestä tuo hyvän lisän Fluido Sweden AB:n toimintaan ja vahvistaa asemaamme pohjoismaisena edelläkävijänä”, täydentää Kai Mäkelä, Fluido Oy:n ja Fluido Sweden AB:n toimitusjohtaja.

Yli 30 henkilöä työllistävä Fluido on Pohjoismaiden johtava, vahvasti kasvava Salesforce -konsulttitalo. Fluidon pääkonttori sijaitsee Espoossa ja lisäksi yrityksellä on toimistot myös Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Vuonna 2009 perustettu Fluido tarjoaa asiakkaidensa tarpeisiin räätälöityjä konsultointi- ja kehityspalveluita sekä järjestää kattavasti erilaisia Salesforce-koulutuksia niin järjestelmävastaaville kuin loppukäyttäjillekin. Vuonna 2011 perustettu konsultointiyritys Extero puolestaan on viime vuosien aikana toteuttanut useita, laajoja Salesforce ja Force.com -integraatioprojekteja suurille ja tunnetuille ruotsalaisille yrityksille.

Lisätietoa:
Kai Mäkelä, Toimitusjohtaja