Fodelia julkistaa puolivuosikatsauksen tammi–kesäkuulta 2020 keskiviikkona 19.8.2020

Fodelia Oyj Lehdistötiedote 11.8.2020 klo 11.00

Fodelia Oyj:n puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2020 julkistetaan keskiviikkona 19.8.2020 klo 8.00 ja se on tällöin saatavilla osoitteessa www.fodelia.fi/sijoittajille.

Fodelian toimitusjohtaja Mikko Tahkola esittelee puolivuosikatsauksen analyytikoille, sijoittajille ja medialle samana päivänä klo 12.00 alkaen Hotel Kämpin Jean-kabinetissa, osoitteessa Pohjoisesplanadi 2900100 Helsinki. Ilmoittautumiset tiedotustilaisuuteen sähköpostitse: kati.kokkonen@fodelia.fi.

Tiedotustilaisuus on katsottavissa webcastina osoitteessa https://fodelia.videosync.fi/2020-h1-tulokset.

Esitysmateriaali ja videotallenne löytyvät tilaisuuden jälkeen yhtiön verkkosivuilta osoitteesta www.fodelia.fi/sijoittajille.

Sähköposti:

Fodelia lyhyesti:

Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia, kansainvälisiä menestystarinoita, jotta voimme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Portfolioomme kuuluvat valmisruokavalmistaja Feelia, snacks-tuotteita valmistava Real Snacks, liha- ja kasvistuotteita valmistava Beofood sekä Fodbar, Bravedo-konsernin kanssa perustamamme yhteisyritys, joka tarjoaa kustannustehokkaan ratkaisun kokonaisvaltaisten ruokapalvelujen ulkoistamiseksi. Omistamamme yhtiöt ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin.