Fodelia Oyj:n hallitus päätti lisäosingon maksamisesta

Fodelia Oyj Yhtiötiedote 27.11.2023 klo 15.45

Fodelia Oyj:n hallitus on 27.11.2023 päättänyt lisäosingon maksamisesta 31.12.2022 päättyneeltä tilikaudelta. Päätös perustuu Fodelia Oyj:n 5.4.2023 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen antamaan valtuutukseen. Osingon määrä on 0,03 euroa osakkeelta, ja yhtiön nykyisellä osakemäärällä yhteensä 242 581 euroa.

Osinko maksetaan 15.12.2023 osakkeenomistajille, jotka ovat osingonmaksun täsmäytyspäivänä 1.12.2023 merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään yhtiön osakasluetteloon.

Fodelia Oyj, toimitusjohtaja Mikko Tahkola, puhelin 040 829 0195, sähköposti: mikko.tahkola@fodelia.fi

Hyväksytty neuvonantaja, EY Advisory Oy, puhelin 0207 280 190, sähköposti: heikki.saukola@fi.ey.com

"Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia menestystarinoita, voidaksemme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Yhtiön liiketoiminta-alueet ovat vähittäiskauppaan ja kuluttajille suunnattuun verkkokauppaan keskittyvä Fodelia Retail, sekä Foodservice-markkinan asiakkuuksiin keskittyvä Feelia. Lisäksi Fodelian portfolioon kuuluvat mehutuotteita valmistava tytäryhtiö Marjavasu, sekä ruokapalvelujen ulkoistusratkaisuja tarjoava yhteisyritys Fodbar. Fodelian omistamat yhtiöt ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin."