Fodelia Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2022

Fodelia Oyj    Yhtiötiedote    14.12.2021 klo 13.00

Fodelia Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2021 julkistetaan keskiviikkona 9.2.2022.

Tilinpäätös ja toimintakertomus tilikaudelta 1.1.-31.12.2021 julkistetaan torstaina 17.3.2022.

Fodelia julkistaa lisäksi puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta vuonna 2022 seuraavasti:

Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta        tiistaina 3.5.2022

Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta              keskiviikkona 10.8.2022

Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta          keskiviikkona 2.11.2022

Kaikki yhtiön taloudelliset raportit ja tiedotteet julkistetaan suomeksi ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.fodelia.fi/sijoittajat.

Fodelia noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistuksia.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 12.4.2022. Yhtiön hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Fodelia Oyj, toimitusjohtaja Mikko Tahkola, puhelin 040 829 0195

sähköposti: mikko.tahkola@fodelia.fi

Hyväksytty neuvonantaja, Ernst & Young Oy, puhelin 0207 280 190

sähköposti: heikki.saukola@fi.ey.com

"Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia, kansainvälisiä menestystarinoita, jotta voimme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Portfolioomme kuuluvat valmisruokavalmistaja Feelia, snacks-tuotteita valmistava Real Snacks, Feelia ruokakauppana tunnettu FodNet, Suomen vanhimpiin makkaratehtaisiin lukeutuva Perniön Liha, välipalatuotteita ja pitaleipää valmistava Pita Factory sekä yhteisyrityksemme Fodbar, joka tarjoaa kustannustehokkaan ratkaisun kokonaisvaltaisten ruokapalvelujen ulkoistamiseksi. Omistamamme yhtiöt ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin."