Fodelia Oyj:n uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin – kaupankäynti alkaa arviolta 26.11.2019

Yhtiötiedote
25.11.2019 kello
14:00

EI JULKISTETTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI SUORAAN TAI VÄLILLISESTI YHDYSVALTOIHIN, KANADAAN, UUTEEN-SEELANTIIN, AUSTRALIAAN, JAPANIIN, HONGKONGIIN, SINGAPOREEN TAI ETELÄ-AFRIKKAAN TAI MIHINKÄÄN MUUHUN VALTIOON, JOSSA LEVITTÄMINEN TAI JULKAISEMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

Fodelia Oyj (”Fodelia” tai ”Yhtiö”) listautumisannissa merkityt 1 050 000 Yhtiön uutta osaketta on tänään 25.11.2019 rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen ylläpitämään kaupparekisteriin. Uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen Yhtiön osakkeiden lukumäärä on yhteensä 7 051 780 kappaletta. Kaupparekisteriin merkityt uudet osakkeet kirjataan osakkeiden saajan arvo-osuustilille arviolta tänään.

Nasdaq Helsinki Oy on hyväksynyt Yhtiön listalleottohakemuksen tänään 25.11.2019, ja Yhtiön osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla arviolta 26.11.2019. Yhtiön kaupankäyntitunnus on FODELIA ja ISIN-tunnus on FI4000400262. Yhtiön osakkeen markkinatakaajana toimii Lago Kapital Oy.

Sähköposti:

Hyväksytty neuvonantaja, Ernst & Young Oy, puhelin 0207 280 190
Sähköposti:

Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia, kansainvälisiä menestystarinoita, jotta voimme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Portfolioomme kuuluvat valmisruokavalmistaja Feelia ja snacks-tuotteita valmistava Real Snacks. Ne ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin.