Fodelia Oyj on julkaissut vuoden 2019 vuosikertomuksen sekä hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen

Fodelia Oyj Yhtiötiedote 2.4.2020 klo 9.00

Fodelia on julkaissut vuoden 2019 vuosikertomuksen sekä hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen yhtiön internet-sivuilla osoitteessa https://www.fodelia.fi/sijoittajille.

Vuosikertomus sekä hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös ovat myös tämän tiedotteen liitteinä.

Sähköposti:

Hyväksytty neuvonantaja, Ernst & Young Oy, puhelin 0207 280 190
Sähköposti:

Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia, kansainvälisiä menestystarinoita, jotta voimme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Portfolioomme kuuluvat valmisruokavalmistaja Feelia ja snacks-tuotteita valmistava Real Snacks sekä liha- ja kasvistuotteita valmistava Beofood. Ne ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin.