Fodelia Oyj valittiin Small and Mid-Cap Awards 2020 -kilpailun finaaliin

Lehdistötiedote 5.10.2020 klo 13.00

Suomalaista elintarviketeollisuutta kehittävä Fodelia on valittu finaaliin European Small and Mid-Cap Awards 2020 -kilpailun Rising Star -sarjassa. Voittaja julkistetaan marraskuussa Berliinissä.

- Tämä on todella hieno tunnustus jo tässä vaiheessa yhtiöllemme, henkilöstöllemme sekä kumppaneillemme – kaikille ammattilaisille, joiden kanssa Fodelia-kokonaisuutta on määrätietoisesti rakennettu yhdessä eteenpäin. Erityisen ilahtunut olen myös siitä, että elintarviketeollisuus ja puhtaan ruoan vastuullinen tuottaminen noteerataan tällä tavalla Euroopan tasolla, toteaa Fodelia Oyj:n toimitusjohtaja Mikko Tahkola.

Euroopan komission, pörssiyhtiöitä edustavan EuropeanIssuersin sekä Euroopan pörssejä edustavan FESE:n perustaman ja vuosittain järjestettävän Small and Mid-Cap Awards -kilpailun tavoitteena on jakaa parhaita käytäntöjä ja rohkaista pieniä ja keskisuuria yrityksiä pääomamarkkinoille IPO:n kautta.

Kilpailussa on neljä kategoriaa, ja finaaliin on valittu kolme parasta yritystä jokaisesta kategoriasta.

Tutustu finalisteihin osoitteessa: http://europeansmallandmidcapawards.eu/theshortlist

Tutustu Fodelian esittelyvideoon osoitteessa: https://youtu.be/NWBkoXUyGIs

Fodelia Oyj, toimitusjohtaja Mikko Tahkola, puhelin 040 829 0195, sähköposti: mikko.tahkola@fodelia.fi

Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia, kansainvälisiä menestystarinoita, jotta voimme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Portfolioomme kuuluvat valmisruokavalmistaja Feelia, snacks-tuotteita valmistava Real Snacks, liha- ja kasvistuotteita valmistava Beofood sekä Fodbar, Bravedo-konsernin kanssa perustamamme yhteisyritys, joka tarjoaa kustannustehokkaan ratkaisun kokonaisvaltaisten ruokapalvelujen ulkoistamiseksi. Omistamamme yhtiöt ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin.