Fodelialle toinen peräkkäinen voitto Parhaat sijoittajasivut -kilpailun First North -kategoriassa

Fodelia Oyj Lehdistötiedote 27.5.2021 klo 11.15

Pörssisäätiö ja Sijoitusanalyytikot ry palkitsivat parhaat sijoittajasivut 27.5.2021, ja Fodelia voitti kilpailun First North -kategorian toista kertaa peräkkäin. Parhaat sijoittajasivut -kilpailussa arvioitiin kaikkien pörssiyhtiöiden suomenkieliset sijoittajasivut neljässä kategoriassa. Tavoitteena kilpailulla on sijoittajaviestinnän kehittäminen parhaita käytäntöjä esiin tuomalla.

”Olemme otettuja, että saimme jälleen hienon tunnustuksen sijoittajaviestinnästämme. Meille avoimuus ja läpinäkyvyys ovat tärkeitä arvoja, ja haluamme myös jatkossa palvella sijoittajiamme selkeiden ja informatiivisten sijoittajasivujen kautta” sanoo Fodelian talousjohtaja Kati Kokkonen

Lisää kilpailusta voi lukea Pörssisäätiön sivuilta: https://www.porssisaatio.fi/parhaat-sijoittajasivut-verkossa-kilpailu/

Fodelia Oyj, toimitusjohtaja Mikko Tahkola, puhelin 040 829 0195
sähköposti: mikko.tahkola@fodelia.fi
Fodelia Oyj, talousjohtaja Kati Kokkonen, puhelin 040 013 8396
sähköposti: kati.kokkonen@fodelia.fi

”Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia, kansainvälisiä menestystarinoita, jotta voimme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Portfolioomme kuuluvat valmisruokavalmistaja Feelia, snacks-tuotteita valmistava Real Snacks, Feelia ruokakauppana tunnettu FodNet, Suomen vanhimpiin makkaratehtaisiin lukeutuva Perniön Liha, välipalatuotteita ja pitaleipää valmistava Pita Factory sekä yhteisyrityksemme Fodbar, joka tarjoaa kustannustehokkaan ratkaisun kokonaisvaltaisten ruokapalvelujen ulkoistamiseksi. Omistamamme yhtiöt ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin.”