Muutos Fodelian johtoryhmässä: tytäryhtiö Fodelia Retail Oy:n toimitusjohtajaksi ja Fodelian johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Riikka Wulff

Fodelia Oyj Yhtiötiedote 1.11.2023 klo 09.05

Riikka Wulff on nimitetty Fodelia Oyj:n tytäryhtiö Fodelia Retail Oy:n toimitusjohtajaksi sekä Fodelia Oyj:n johtoryhmän jäseneksi. Wulff aloittaa tehtävässä välittömästi. Viimeksi hän on toiminut Pentik Oy:n toimitusjohtajana neljän vuoden ajan, ja tätä ennen hän on tehnyt pitkän työuran Alma Mediassa.

Fodelia Retail Oy:n toimitusjohtajana tähän saakka toiminut Sanna Kittelä jatkaa uraansa Fodelia-konsernin sisällä Fodelia Retailin verkkokauppaliiketoiminnasta vastaavana johtajana.

Fodelia-konsernin johtoryhmän muodostavat 1.11.2023 alkaen Fodelia Oyj:n toimitusjohtaja Mikko Tahkola, Fodelia Oyj:n talousjohtaja Kati Kokkonen, Feelia Oy:n toimitusjohtaja Jukka Ojala ja Fodelia Retail Oy:n toimitusjohtaja Riikka Wulff.

Fodelia Oyj, toimitusjohtaja Mikko Tahkola, puhelin 040 829 0195, sähköposti: mikko.tahkola@fodelia.fi

Fodelia Retail Oy, toimitusjohtaja Riikka Wulff, puhelin 040 777 8299, sähköposti: riikka.wulff@fodeliaretail.fi

Hyväksytty neuvonantaja, EY Advisory Oy, puhelin 020 728 0190, sähköposti: heikki.saukola@fi.ey.com

"Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia menestystarinoita, voidaksemme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Yhtiön liiketoiminta-alueet ovat vähittäiskauppaan ja kuluttajille suunnattuun verkkokauppaan keskittyvä Fodelia Retail, sekä Foodservice-markkinan asiakkuuksiin keskittyvä Feelia. Lisäksi Fodelian portfolioon kuuluvat mehutuotteita valmistava tytäryhtiö Marjavasu, sekä ruokapalvelujen ulkoistusratkaisuja tarjoava yhteisyritys Fodbar. Fodelian omistamat yhtiöt ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin."