Täydennys Fodelia Oyj:n 13.12.2019 kello 11.15 julkaisemaan yhtiötiedotteeseen koskien Beofood Oy:n yrityskauppaa

Fodelia Oyj Yhtiötiedote 13.12.2019 kello 14.50
Sisäpiiritieto

Liittyen Fodelia Oyj:n (”Fodelia”) tänään 13.12.2019 klo 11.15 julkaisemaan yhtiötiedotteeseen koskien Beofood Oy:n (”Beofood”) yrityskauppaa, Fodelia julkaisee lisätietoja Beofoodin taloudellisesta asemasta. Beofoodin taseen loppusumma edellisen tilikauden lopussa 30.6.2019 oli 941 tuhatta euroa. Yhtiön omapääoma edellisen tilikauden lopussa 30.6.2019 oli 110 tuhatta euroa, lainat rahoituslaitoksilta 420 tuhatta euroa ja muut velat 411 tuhatta euroa.

Yhteenveto Beofoodin tunnusluvuista ja taloudellisesta asemasta tilikausilta 1.7.2018–30.6.2019 ja 1.7.2017–30.6.2018

tuhatta euroa
Tulos 7/2018-6/2019 7/2017-6/2018
Liikevaihto 1 826 1 680
Käyttökate 110 166
Käyttökate-% 6 % 10 %
Liikevoitto 47 101
Liikevoitto-% 3 % 6 %
Tilikauden tulos 25 64

Tase 30.6.2019 30.6.2018
Aineelliset hyödykkeet 365 402
Vaihto-omaisuus 330 373
Myynti- ja muut saamiset 169 209
Rahat ja pankkisaamiset 77 69

Oma pääoma 110 93
Lainat rahoituslaitoksilta 420 528
Muut velat 411 432

Taseen loppusumma 941 1 053

Sähköposti:

Hyväksytty neuvonantaja, Ernst & Young Oy, puhelin 0207 280 190
Sähköposti:

Fodelia kasvattaa suomalaisista elintarvikealan yrityksistä kukoistavia, kansainvälisiä menestystarinoita, jotta voimme tarjota kuluttajille puhdasta, paikallisesti ja vastuullisesti tuotettua ruokaa, jonka alkuperä varmasti tunnetaan. Portfolioomme kuuluvat valmisruokavalmistaja Feelia ja snacks-tuotteita valmistava Real Snacks. Ne ovat elintarvikealan tiennäyttäjiä, jotka panostavat innovatiivisiin tuotteisiin, lisäarvoa tuottaviin asiakaskonsepteihin ja edistyksellisiin valmistusprosesseihin.