Cronvall tiedottaa:  Kivikori on helppo asentaa itse

Kestävä ja näyttävä kivikori sopii myös pientalojen pihoihin.

Metalliverkon sisään ladotuista kivistä muodostettuja aitoja ja muureja on käytetty jo pitempään ammattimaisessa ympäristörakentamisessa. Nyt näyttävä ja kestävä kivikori on myös omatoimirakentajien ulottuvilla. Oy Cronvall Ab:n Suomessa edustamat, hitsatut Betafence-kivikorit on otettu Starkin valikoimiin.

– Kivikorit sopivat erinomaisesti myös tee-se-itse-ihmisille, sillä ne ovat helppoja ja nopeita asentaa, eikä erikoistyökaluja tarvita, Cronvallin aidoista vastaava tuotepäällikkö Jarno Kauhanen kertoo.

Kivikoreja voidaan käyttää joustavasti monenlaisissa kohteissa pihassa ja puutarhassa, esimerkiksi aitana tai  rajaamassa esimerkiksi terassialuetta tai parkkipaikkaa. Kivikori voidaan täyttää millä tahansa lujalla ja säänkestävällä, halkaisijaltaan 10–20-senttisellä kiviaineksella, joten sen ulkonäkö muuntuu kivilajin mukaan.

Saatavilla on kaksi kokovaihtoehtoa valmiina varastosta: korimoduuli on joko metrin tai 50 senttiä leveä, korkeus ja syvyys on molemmissa 50 senttiä. Kivikorit toimitetaan kokoon taitettuina, lähes valmiiksi koottuina. Vain pohja sekä side- ja liitostangot asennetaan itse ja kansi suljetaan sidontakierteillä.

Hitsatut Betafence-kivikorit on valmistettu erittäin kestävästä alusinkitystä teräksestä.  Laadukkaan materiaalinsa ja rakenteensa ansiosta ne pysyvät ryhdikkäinä ja kestävät hyvin aikaa uhmaten kaikenlaisia säätiloja, myös routarasitusta. Käyttöikää on olosuhteista riippuen jopa 60 vuotta.

– Yleensä juuri minkäänlaisia huoltotoimia ei tarvita, vaan päinvastoin kivikorit vain kaunistuvat vuosien varrella alkaessaan kasvaa sammalta.

Lisätietoja: tuotepäällikkö Jarno Kauhanen,

jarno.kauhanen(at)cronvall.fi, puh. 040 822 3056

www.cronvall.fi

Painokelpoisia kuvia voit ladata täältä:

(Kuvalähde Betafence on mainittava kuvien yhteydessä)

Avainsanat: