Fondia julkaisi Legal Health Check -palvelun yrityksille

24.11.2023, vapaa julkaistavaksi

Fondia Oyj on julkaissut Legal Health Check –palvelun. Yritysten on palvelun avulla mahdollista suunnitella ja arvioida liiketoimintaansa lainsäädännön ja liikejuridiikan näkökulmasta. Palvelu mahdollistaa yrityksille (ml. yhdistykset ja säätiöt) verkossa suoritettavan itsearvioinnin helppokäyttöisten kyselyiden perusteella.

Palvelu antaa ohjeet mahdollisten haasteiden ja riskien itsenäiseen ratkaisemiseen ja ohjaa tarvittaessa kysymään jatkoneuvoja Fondian juristeilla. Kyselyiden sisältö ja toimenpidesuositukset ovat Fondian juristien laatimia ja ylläpitämiä.

Legal Health Check on tutustuttavissa osoitteessa: https://fondia.com/healthcheck-fi. Käyttö on maksutonta, mutta vaatii rekisteröitymisen.

“Legal Health Check on osa MyFondia–palvelua. Legal Health Check on uusi palvelu ja toimii ensimmäisenä pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattuna konkreettisena 24/7–käytössä olevana liikejuridiikan digipalveluna. Seuraavaksi laajennamme MyFondia–palvelua lisää ja lanseeraamme tekoälyä ja suurta kielimallia (LLM) hyödyntävän juridisen artikkeli– ja sisältöpalvelun. Tulevan laajennuksen myötä palvelun käyttäjä voi chat–käyttöliittymässä saada vastauksia juridisiin kysymyksiin”, toteaa Fondian Digital Officer Joachim Mac Donald-Thomé.

”Teimme Legal Health Checkille aluksi nk. soft launchin ja olemme hyvin tyytyväisiä vastaanottoon. Palvelun pääkohderyhmänä on PK– ja start–up –sektori, mutta palvelun kehittyessä uskomme sen kiinnostavan myös suurempia yrityksiä – ja palvelu vaikuttaa kiinnostavan liikejuridiikan alan muitakin toimijoita”, jatkaa Tämer Mohsen, Fondian Group Marketing Officer.

Joachim Mac Donald-Thomé, Digital Officer, +358 20 7205 724, joachim.macdonald-thome@fondia.com

Tämer Mohsen, Group Marketing Officer, Senior Legal Counsel, +358 20 7205 709 tamer.mohsen@fondia.com

Fondia ratkaisee yritysten lakitarpeet yhdistämällä sisäisten lakiosastojen ja asianajomaailman palveluiden parhaat puolet. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa.  Vuonna 2022 konsernin liikevaihto oli 24,6 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 190 työntekijää.