Fondia laajentaa veropalvelut Suomeen

26.4.2023, vapaa julkaistavaksi

Fondia laajentaa veropalvelut Suomeen

Fondia laajentaa liikejuridiikan palvelutarjoamaansa Suomessa ja aloittaa veropalvelut.

”Veropalveluille on asiakkaidemme keskuudessa ja markkinalla selkeä tarve. Olemme jo aiemmin tarjonneet veropalveluita Ruotsin ja Baltian toimistoissamme ja nyt oli oikea aika laajentaa sama myös Suomeen. Olemme ilolla huomanneet tiimiä perustettaessa, että niinkin vakiintuneella kilpailukentällä kuin verokonsultointi, Fondian brändi on toiminut erittäin vetovoimaisesti ammattimaista ja kokenutta tiimiä rekrytoitaessa” toteaa Fondian toimitusjohtaja Harri Savolainen.

Fondian uusia veroasiantuntijoita ovat Niina Roukala, Matleena Pälve, Anna Liukkonen sekä Juha Nikkilä, joilla kaikilla on asianajotoimisto-, Big 4 ja in-house -taustaa. ”Fondian hyvä brändi ja vahva asiakaslähtöisyys antavat loistavan pohjan myös veropalveluille, jotka tulevat vahvistamaan Fondian laajaa palvelutarjoamaa. Autamme asiakkaitamme käytännönläheisellä ja liiketoimintaorientoituneella otteella – asiakkaidemme haastavassa ja nopeasti muuttumassa toimintakentässä paras neuvo on selkeä, konkreettinen ja helposti ymmärrettävä. Kokenut tiimimme pureskelee pykälät valmiiksi, jotta asiakkaamme voivat keskittyä olennaiseen, liiketoimintaansa.” sanoo verotiimin vetäjä Head of Tax Team Niina Roukala.

Fondia tarjoaa jatkossa veropalveluita toimeksianto- ja projektikohtaisesti sekä osana Fondian yritykselle suunnattua LDaaS – Lakiosastopalvelua. ”Neuvomme sekä yksityisen että julkisen puolen yrityksiä aina startup-yrityksistä kansainvälisiin konserneihin ja pörssiyhtiöihin esimerkiksi yhtiön tuloverotukseen, arvonlisäverotukseen, kiinteistöverotukseen sekä henkilöverotukseen liittyvissä kysymyksissä” jatkaa Niina Roukala.

CEO Harri Savolainen, +358 20 7205 707, harri.savolainen@fondia.com

Head of Tax Team Niina Roukala, puhelinnumero +358 20 7205 415, niina.roukala@fondia.com

Fondia ratkaisee yritysten lakitarpeet yhdistämällä sisäisten lakiosastojen ja asianajomaailman palveluiden parhaat puolet. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa. Vuonna 2022 konsernin liikevaihto oli 24,6 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 180 työntekijää.