Fondia Oyj: Fondia päivittää johtoryhmän jäsenten vastuualueita

Yhtiötiedote

24.8.2023 klo 9.30

Fondia Oyj -konserni vahvistaa operatiivista johtamistaan ja toimeenpanoa päivittämällä johtoryhmän jäsenten vastuualueita kahdella muutoksella:

Fondialla vuodesta 2017 Chief People Officerina työskennellyt Wilma Laukkanen nimitetään 1.9. alkaen Chief Operating Officeriksi (COO). COO-tehtävä on uusi ja sen keskeinen fokus on liiketoiminnan toimeenpanon tuloksekkaassa mahdollistamisessa ja johtamisen tuessa. Laukkanen vastaa uudessa roolissaan jatkossakin myös People & Culture -asioista.

Samassa yhteydessä Fondia vahvistaa juridisten palveluiden kehittämistä, josta jatkossa vastaa konsernitasolla Minna Laurila, Legal Business Director, Finland. Laurila vastaa uudessa roolissaan jatkossakin myös Suomen juridisen liiketoiminnan johtamisesta.

”Panostamme myynnin, asiakastyön ja henkilöstön lisäksi selkeämpään toiminnan tulokselliseen johtamiseen sekä kaupallisen kyvykkyyden kehittämiseen, mitä Wilman ja Minnan nimitykset osaltaan vahvistavat”, toteaa CEO Harri Savolainen.

Konsernin johtoryhmän (Group Management Team) kokoonpanossa ei tapahdu muutoksia, ja johtoryhmä on 1.9.2023 alkaen seuraava:

CEO (Chief Executive Officer), Harri Savolainen

COO (Chief Operational Officer), Wilma Laukkanen

MD, Sweden (Managing Director), Monica Söderlund

MD, Baltics (Managing Director), Eneli Perolainen

Legal Business Director, Finland, Minna Laurila

Toimitusjohtaja Harri Savolainen, puh. 040 502 1919

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puh. 050 520 4098

Fondia ratkaisee yritysten lakitarpeet yhdistämällä sisäisten lakiosastojen ja asianajomaailman palveluiden parhaat puolet. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa.  Vuonna 2022 konsernin liikevaihto oli 24,6 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 180 työntekijää.

www.fondia.com/fi