Fondia Oyj: Muutos johtoryhmässä

Fondian talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen KTM Kirsi Untala jättää tehtävänsä viimeistään huhtikuussa ja uuden talousjohtajan rekrytointi käynnistetään välittömästi.

”Päätökseni jättää tehtäväni oli pitkän harkinnan tulos. Olen toiminut talousjohtajana Fondiassa lähes kahdeksan tapahtumarikkaan vuoden ajan. Haluan pitää nyt pienen tauon ja alkaa etsiä uusia haasteita urallani. Olen iloinen, että olen saanut olla mukana Fondian menestystarinassa melkein startup-ajoista First North -listayhtiöksi asti”, toteaa Kirsi Untala.

”Lyhyen, mutta hyvän yhteistyömme pohjalta toivotan Kirsille kaikkea hyvää ja menestystä jatkossakin. Kirsi on ansiokkaasti vastannut Fondian taloustehtävistä yhtiön kasvaessa ja kansainvälistyessä kannattavasti. Kiitän Kirsiä kaikkien fondiaanien puolesta hänen pitkäaikaisesta ja tärkeästä työpanoksestaan Fondian kasvustrategian toteuttamisessa”, sanoo toimitusjohtaja Leena Hellfors.

Leena Hellfors, toimitusjohtaja, Fondia Oyj

FONDIA LYHYESTI

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 noin 17,5 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 160 työntekijää.