FONDIA OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMISKOKOUS

Fondia Oyj Yhtiötiedote

27.3.2019 klo 15.15

Fondia Oyj:n tänään varsinaisessa yhtiökokouksessa valittu uusi hallitus on pitänyt järjestäytymiskokouksensa. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin uudelleen Juha Sarsama ja varapuheenjohtajaksi uudelleen Tuomo Lähdesmäki. Hallitus päätti olla perustamatta valiokuntia.

Hallitus on arvioinut kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin mukaisesti ja todennut, että Juha Sarsama, Tuomo Lähdesmäki, Johan Hammarén, Joséphine Mickwitz ja Lara Saulo ovat riippumattomia yhtiöstä ja Juha Sarsama, Tuomo Lähdesmäki, Joséphine Mickwitz ja Lara Saulo ovat riippumattomia yhtiön merkittävistä osakkeenomistajista.

FONDIA OYJ

Toimitusjohtaja Leena Hellfors

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2018 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 160 työntekijää.