Fondia Oyj:n omien osakkeiden hankintaohjelma 4.9.2023–15.3.2024 on päättynyt

Yhtiötiedote

18.3.2024 klo 15.20

Fondia on saanut päätökseen yhtiön omien osakkeiden hankintaohjelman, jonka aloittamisesta yhtiö tiedotti 1.9.2023. Omien osakkeiden hankinnat alkoivat 4.9.2023 ja päättyivät 15.3.2024. Tämän jakson aikana Fondia hankki yhteensä 54 323 omaa osakettaan, joiden kokonaisarvo oli yhteensä 356 633,60 euroa ja hinta keskimäärin 6,57 euroa osakkeelta. Osakkeet hankittiin Nasdaq First North Growth Market Finland markkinapaikalla järjestetyssä julkisessa kaupankäynnissä hankintahetken markkinahintaan.

Omat osakkeet hankittiin Fondian yhtiökokouksen 23.3.2023 hallitukselle antaman valtuutuksen mukaisesti yhtiön pääomarakenteen kehittämiseksi, luovutettavaksi mahdollisten yrityskauppojen, investointien tai muiden yhtiön liiketoimintaan kuuluvien järjestelyjen rahoittamiseksi tai toteuttamiseksi, käytettäväksi yhtiön kannustinjärjestelmissä tai muutoin edelleen luovutettavaksi, pidettäväksi tai mitätöitäväksi.

Fondia Oyj:llä on yhteensä 3 953 134 osaketta. Yhtiö omistaa tällä hetkellä 149 454 omaa osakettaan, joka vastaa noin 3,78 prosenttia yhtiön kaikista osakkeista.

Toimitusjohtaja Harri Savolainen, puh. 040 502 1919

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puh. 050 520 4098

Fondia ratkaisee yritysten lakitarpeet yhdistämällä sisäisten lakiosastojen ja asianajomaailman palveluiden parhaat puolet. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa. Vuonna 2023 konsernin liikevaihto oli 26,1 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 190 työntekijää.

www.fondia.com/fi