FONDIA OYJ:N UUDET OSAKKEET MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN

Fondia Oyj tiedotti 31.1.2018 yrityskaupasta, jossa Fondia hankki omistukseensa ruotsalaisen lakitoimiston Jansson & Norin AB:n (J&N). Noin 1,6 miljoonan euron kauppahinnasta maksettiin yhtiön osakkeilla noin 0,3 miljoonaa euroa. Kauppahinnan suorittamiseksi Fondian hallitus päätti 31.1.2018 suunnatusta osakeannista, jossa J&N:n kolme omistajaa merkitsivät yhteensä 25 499 uutta Fondia Oyj:n osaketta.

Osakkeet on merkitty kaupparekisteriin tänään 15.2.2018. Fondia Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen on 3 930 035 osaketta. Uudet osakkeet on tarkoitus ottaa julkisen kaupankäynnin kohteeksi yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa arviolta 16.2.2018 alkaen.

Uudet osakkeet tuottavat oikeuden osinkoon ja muut osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lukien.

Helsingissä 15.2.2018

Toimitusjohtaja Salla Vainio

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 noin 17,5 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 120 työntekijää.