Fondian hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Yhtiötiedote

20.3.2024 klo 17.00

Varsinaisessa yhtiökokouksessa tänään valittu hallitus piti järjestäytymiskokouksen heti varsinaisen yhtiökokouksen päätyttyä. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Timo Lappi. Hallitus päätti olla perustamatta valiokuntia.

Hallitus arvioi kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin mukaisesti. Hallitus totesi, että jäsenistä Charlotte Darth, Juha Sarsama, Katariina Lindholm ja Sami Honkonen ovat riippumattomia yhtiön merkittävistä osakkeenomistajista. Lisäksi hallitus totesi kokonaisarvionsa mukaisesti, että kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä.

Hallituksen puheenjohtaja Timo Lappi

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy

Fondia ratkaisee yritysten lakitarpeet yhdistämällä sisäisten lakiosastojen ja asianajomaailman palveluiden parhaat puolet. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa.  Vuonna 2023 konsernin liikevaihto oli 26,1 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 190 työntekijää.