Fondian taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2020: Yhtiö siirtyy julkistamaan myös vuosineljännesten liiketoimintakatsaukset. Tilinpäätöstiedotteen 2019 julkistuspäivä on muuttunut.

Fondia Oyj Yhtiötiedote

16.12.2019 klo 15.45

Fondia Oyj:n (”Yhtiö”) hallitus on päättänyt, että Yhtiö julkaisee 1.1.2020 alkaen tilinpäätöstiedotteen ja puolivuosikatsauksen lisäksi liiketoimintakatsaukset ensimmäisen ja kolmannen vuosineljänneksen jälkeen.

Uuteen malliin siirryttäessä Yhtiön tulevan tilikauden 2020 julkistusaikataulu on seuraava:

• Tilinpäätöstiedote 2019 julkaistaan aiemmin annetusta tiedosta poiketen tiistaina 25.2.2020
  • Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuu tiistaina 28.4.2020
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu torstaina 27.8.2020
  • Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuu keskiviikkona 28.10.2020

Tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2019 julkaistaan viikolla 10/2020 sähköisessä muodossa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa fondia.fi/sijoittajille.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 25.3.2020. Yhtiön hallitus esittää erillisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Sijoittajakalenteri on kokonaisuudessaan nähtävissä yhtiön sijoittajasivuilla osoitteessa fondia.fi/sijoittajille.

Juha Sarsama, hallituksen puheenjohtaja, puh.+358 40 774 2099

Leena Hellfors, toimitusjohtaja, puh. +358 40 032 3434

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Fondia Oyj lyhyesti

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2018 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 160 työntekijää.