FONDIAN TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS SEKÄ SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ VUODELTA 2018 ON JULKAISTU

Fondia Oyj Yhtiötiedote 6.3.2019 klo 20.00

Fondia Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2018 on julkaistu. Fondia on lisäksi julkaissut erillisen selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, joka sisältää palkka- ja palkkioselvityksen.

Tilinpäätös ja toimintakertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat saatavilla PDF-muotoisena tämän tiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.fondia.fi/sijoittajille/raportit-ja-esitykset.

Toimitusjohtaja Leena Hellfors

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2018 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 160 työntekijää.