Hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Yhtiötiedote 27.4.2020 klo 17.50

Fondia Oyj:n tänään varsinaisessa yhtiökokouksessa valittu hallitus on pitänyt järjestäytymiskokouksensa. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin uudelleen Juha Sarsama ja varapuheenjohtajaksi uudelleen Tuomo Lähdesmäki. Hallitus päätti olla perustamatta valiokuntia.

Hallitus on arvioinut kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin mukaisesti ja todennut, että Juha Sarsama, Tuomo Lähdesmäki, Johan Hammarén, Joséphine Mickwitz ja Lara Saulo ovat riippumattomia yhtiöstä ja Juha Sarsama, Tuomo Lähdesmäki, Joséphine Mickwitz ja Lara Saulo ovat riippumattomia yhtiön merkittävistä osakkeenomistajista.

FONDIA OYJ

Hallituksen puheenjohtaja Juha Sarsama

puh. 040 774 2099

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2019 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 160 työntekijää.