Joachim Mac Donald-Thomé Fondian uudeksi Digital Officeriksi tukemaan yhtiön palvelukehitystä ja strategiaa

Lehdistötiedote 16.4.2020 klo 9.00

Joachim Mac Donald-Thomé (KTM) on nimitetty Fondia Oyj:n Digital Officeriksi. Joachim siirtyy Fondialle Pihlajalinna Oyj:sta, jossa hän toimi Development Directorina. Hän aloittaa uudessa tehtävässään Fondian kehitystiimin johdossa 18. toukokuuta 2020 ja liittyy myös Group Leadership Teamin ja Finnish Leadership Teamin jäseneksi.

Ennen Pihlajalinnaa Joachim on toiminut kehitys- ja johtotehtävissä Doctagon Oy:ssa

Joachimin liittyessä Fondian kehitystiimiin ja sen johtoon, siirtyy nykyinen Development Director Erkki Hyvärinen vastaamaan yhtiön kaupallisesta kehityksestä. Hyvärinen on toiminut yhtiön kehitys- ja johtotehtävissä vuodesta 2009. Hyvärinen jatkaa konsernin Group Management Teamin jäsenenä.

”Olen iloinen saadessamme uuden organisaatiomme tukifunktioiden avainrooleihin hyvässä tasapainossa kokemusta ja uusia näkökulmia. Uskon, että Joachim tuo meille syvällistä teknologista ymmärrystä ja uusia ideoita ja kokemusta digitaalisten palveluidemme strategisien kehittämiseen. Hänen osaamisensa tulee hyvään käyttöön digitaalisen kehityssuunnitelmamme toteuttamisessa sekä tietoturva- ja IT-infrastruktuurimme kehittämisessä yhteistyössä muun tukitiimimme kanssa. Joachimin tausta on meille ideaali niin palveluidemme luonteen kuin asiantuntijaorganisaation käyttäminen digitaalisten työkalujen kehittämisen näkökulmasta.” sanoo yhtiön toimitusjohtaja Leena Hellfors.

Leena Hellfors, toimitusjohtaja, Fondia Oyj

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2019 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 160 työntekijää.

JAKELU:

NASDAQ Helsinki