Muutoksia Fondian johtoryhmässä - Baltian johtaja vaihtuu

Sisäpiiritieto

4.2.2020 klo 11.45

Fondian johtoryhmän jäsen Anti Kodar on irtisanoutunut Fondian palveluksesta siirtyäkseen uusiin tehtäviin toiselle toimialalle. Kodar on toiminut johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2019 ja Fondian Baltian toimintojen johtajana vuodesta 2014 alkaen. Kodar jatkaa nykyisessä työssään 31.3.2020 asti, ja hänen seuraajansa valintaprosessi käynnistetään välittömästi.

”Aloittaessani yhtiön palveluksessa 2013 oli tehtävänämme käynnistää Fondian liiketoiminta Baltian markkinoilla ja koen, että olemme rakentaneet pysyvän hyvän pohjan ja päässeet nyt hyvään vauhtiin. Olemme keskittyneet viime vuosina erityisesti myynnin kehittämiseen. Oltuani mukana konsernin matkalla jo vuosien ajan ja nähtyäni Baltian tiimin ottaneen strategisesti merkittäviä askelia, jätän viestikapulan luottavaisin mielin seuraajalleni ”, toteaa Anti Kodar.

”Antin rooli Fondian Baltian toimintojen ohjaksissa on ollut keskeinen ja hänen yrittäjähenkisyytensä ollut ratkaisevaa nykyisen asemamme saavuttamisessa Baltian pohjoismaisille asiakkaillemme tärkeässä markkinassa. Kiitän Antia hänen henkilökohtaisesta panoksestaan ja sitoutumisestaan Fondian kehitykseen yhtiönä”, sanoo toimitusjohtaja Leena Hellfors.

Leena Hellfors, toimitusjohtaja, Fondia Oyj

FONDIA LYHYESTI

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2018 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 160 työntekijää.