Muutos Fondian johtoryhmässä

Fondian johtoryhmän jäsen Niclas Gottlieb jättää tehtävänsä 31.7.2019 alkaen. Gottlieb on toiminut johtoryhmän jäsenenä ja Fondian Ruotsin tytäryhtiön toimitusjohtajana vuodesta 2016 alkaen. Uuden Fondia Ruotsin toimitusjohtajan rekrytointi käynnistetään kevään aikana.

”Tehtävänäni oli käynnistää Fondian liiketoiminta Ruotsin uusilla markkinoilla ja koen, että olemme päässeet nyt hyvään vauhtiin. Olen keskittynyt Fondian aikana erityisesti liiketoiminnan ja myynnin kehittämiseen. Jo ennen Fondiaa olen toiminut yrittäjänä ja pioneerina useilla eri toimialoilla ja haluankin löytää itselleni jälleen uusia haasteita”, toteaa Niclas Gottlieb.

”Niclasin aikana olemme ottaneet Ruotsin markkinoilla todellisen kasvuspurtin ulkoistetun lakiosastopalvelun eli LDaaS:in kysynnän kasvaessa sekä Jansson & Norinin yritysoston myötä. Kiitän Niclasta hänen panostuksestaan Fondian kansainvälistymiseen ja kasvuun”, sanoo toimitusjohtaja Leena Hellfors.

Leena Hellfors, toimitusjohtaja, Fondia Oyj

FONDIA LYHYESTI

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 noin 17,5 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on noin 160 työntekijää.