Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2017

Fondia Oyj                         Yhtiötiedote 9.7.2020, klo 13.00

Fondia Oyj:n optio-oikeuksilla 2017 on 1.5.2020 – 16.6.2020 merkitty yhteensä 2 278 yhtiön uutta osaketta. Optio-oikeuksilla tehtyjen merkintöjen merkintähinta 15 194,26 euroa kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Kaupparekisteriin merkinnän jälkeen osakkeiden yhteismäärä on 3 946 446 osaketta.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 9.7.2020. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 10.7.2020 alkaen.

Merkintäaika optio-oikeuksilla 2017 alkoi 1.5.2020 ja päättyy 30.4.2021.

Optio-ohjelmien 2017 ehdot ja lisätietoja ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://services.fondia.com/sijoittajille/osakkeet-ja-omistajat

Talousjohtaja Harri Savolainen

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Liettuassa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2019 noin 20,2 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 160 työntekijää.

Fondia on vuonna 2004 perustettu liikejuridiikan täyden palvelun yritys ja edelläkävijä uudenlaisten palvelumallien ja teknologian hyödyntämisessä alallaan. Fondia on ylpeästi erilainen lakipalveluyritys, jonka päätuotteena on ulkoistettu lakiosasto, Legal Department as a Service (LDaaS). Siinä, missä alan yritysten palvelut perinteisesti pohjautuvat tuntipohjaiseen laskutukseen, tarjoaa Fondia asiakkailleen valmiiksi paketoituja kiinteästi hinnoiteltuja palvelukonsepteja, joita asiakas voi hankkia tarpeen mukaan. Fondia on onnistunut luomaan asiakkailleen uudenlaisia tapoja hankkia lakipalveluja ja hyödyntämään palvelumalleissaan digitaalisia ympäristöjä. Fondialla on jo yli kaksisataa lakiosastokumppania ja yli 160 työntekijää. Fondian pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sillä on toimipaikat myös seitsemässä muussa kaupungissa Suomessa sekä Tallinnassa, Vilnassa, Tukholmassa ja Göteborgissa.