• FONECTA LTD/

Report this content

Lehdistötiedote 27.5.2002 Fonectan automaattisesta numerohausta 02 02 00 kaikki kotimaan yhteystiedot puheentunnistusteknologian avulla Fonecta (entinen Sonera Info Communications Oy) on saanut automaattisen kotimaan numeropalvelun kokonaan valmiiksi. Numerosta 02 02 00 löytyvät matkapuhelinnumerot, yritysten ja yksityishenkilöiden lankapuhelinnumerot sekä palvelu puhelinnumerosta nimeen eli samat tiedot kuin Fonecta kotimaan numeropalvelusta 02 02 02 tai 118 numeropalvelusta. Fonectan automaattinen nimi- ja numeropalvelu perustuu puheentunnistusteknologiaan. Asiakas soittaa numeroon 02 02 00 ja vastaa automaatin esittämiin kysymyksiin. Puhelinnumerosta nimeen haku toimii näppäilemällä haettava puhelinnumero suuntanumeroineen ja ruutu. "Palvelun etuina asiakkaille ovat edullinen hinta ja välitön pääsy palveluun. Siihen voivat soittaa kaikkien suomalaisten teleoperaattoreiden liittymäasiakkaat sekä lanka- että matkapuhelimista. Jos asiakas haluaa, puhelu yhdistetään kysyttyyn numeroon. Gsm-asiakkaat saavat lisäksi nimi- ja numerotiedot tekstiviestinä puhelimiinsa, kun puhelu yhdistetään. Numerosta nimeen hauissa lähetetään yhteystiedot gsm- asiakkaille myös tekstiviestinä, " toteaa tuotepäällikkö Leo Rantanen Fonecta Oy:stä. 02 02 00 -palvelun hinta on 57 snt/puhelu + matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu. Puhelun edelleenyhdistämisen hinta on 41 snt/kappale (49 snt/kappale 1.6 alkaen). Yhdistetystä puhelusta peritään paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu. Lisäksi peritään numerosta riippuen joko kaukopuhelu-, matkapuhelu- tai palvelunumeromaksu. Yhdistämisestä ei laskuteta, jos puheluun ei vastata tai jos numero on varattu. Lisätietoja palvelusta asiakkaan näkökulmasta löytyy osoitteesta: http://www.fonecta.fi/kyllataiei/kyllataiei.mpg Lisätietoja: Leo Rantanen, tuotepäällikkö, Fonecta Oy Puh. 020 442 2150, 040 707 6183 sähköposti: leo.rantanen@fonecta.com ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/27/20020527BIT00320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/27/20020527BIT00320/wkr0002.pdf