Fonecta ja Jokerit uudistavat perinteistä sponsorointia

Yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta Oy ja jääkiekkoseura Jokerit HC Oy aloittavat yhteistyön, jossa osapuolet tulevat hyödyntämään puolin ja toisin toistensa osaamista ja erikoisalueita. Jokerit tulee käyttämään asiakasviestinnässään Fonectan sähköposti- ja mobiilityökaluja sekä hyödyntää asiakashankinnassaan Fonectan ja TNS Gallupin yhteistyössä tuottamaa Ostokäyttäytymisluokitusta. ”Tulemme välittämään esimerkiksi mobiilikuponkien muodossa tarjouksia Jokerien kannattajille, ja teemme jatkossa yhä kohdennetumpaa markkinointia Fonectan työkaluilla. Tarkoitus on esimerkiksi houkutella pääkaupunkiseudulta alkuperäisiä raumalaisia Jokereiden Lukko-peleihin”, kertoo Jokerit HC Oy:n toimitusjohtaja Keijo Säilynoja. ”Halusimme lähteä perinteistä medianäkyvyyttä laajempaan yhteistyöhön, kun siihen tarjoutui luonteva tilaisuus. Testaamme tämän kaltaista yhteistyötä nyt Jokereiden kanssa ja voimme jatkossa laajentaa sitä koskemaan myös muita SM-liigajoukkueita tai muitakin tahoja”, kertoo Fonectan yritysratkaisupalveluista vastaava liiketoimintajohtaja Esa Kumpu. Lisätietoja: Fonecta Oy, liiketoimintajohtaja Esa Kumpu, puh. 040 033 1141, esa.kumpu@fonecta.com Jokerit HC Oy, toimitusjohtaja Keijo Säilynoja, puh. 020 419 4451, keijo.sailynoja@hartwall-areena.com