• Fonecta/

Fonecta ja MTV3 yhteistyöhön - Uudella hakemistopalvelulla yritykset lähemmäs asiakkaitaan

Fonecta ja MTV3 yhteistyöhön Uudella hakemistopalvelulla yritykset lähemmäs asiakkaitaan Fonecta ja MTV3 ovat solmineet strategisen yhteistyösopimuksen, joka koskee Fonectan uutta mobiilimarkkinointiin ja matkapuhelinten paikannusteknologiaan perustuvaa paikantava yrityshaku -palvelua. Lisäksi yritykset ovat sopineet, että Fonecta toteuttaa hakemistopalvelut www.mtv3.fi:ssä. Uusi Fonectan matkapuhelinten paikannusteknologiaan ja mobiilimarkkinointiin perustuva palvelu tarjoaa yrityksille mahdollisuuden liittää mobiilimarkkinointi osaksi kaikkea viestintäänsä. Palvelua voivat käyttää Soneran ja Radiolinjan matkapuhelinasiakkaat. "Yritys voi valita hakusanoiksi yritysnimen tai tuotenimen, jonka asiakas kirjoittaa tekstiviestiin ja lähettää numeroon 16222. Paluuviestinä asiakas saa kahden häntä lähinnä olevan ko. yrityksen toimipaikan yhteystiedot sekä yrityksen mainosviestin tai tiedotteen. Esimerkiksi huoltoasemaketju voi tarjota asiakkaalleen lähimpien asemien yhteystietojen lisäksi auton pesua tai tuulilasin pesunestettä erikoishintaan", kertoo Vice President Timo Wallius, Fonecta Oy:stä. MTV Oy:n varatoimitusjohtaja Heikki Rotko tiivistää: "Näemme mobiilimarkkinoinnin osana mainostajan markkinointimixiä, täydentämässä suurempia medioita. Paikannus on mielenkiintoisia mahdollisuuksia tarjoava teknologia ja Fonecta on ammattitaitoinen partneri uusia markkinointitapoja kehitettäessä. Fonectan palvelun avulla yritykset pääsevät huomattavasti lähemmäksi asiakkaitaan. Asiakkaalle tarjotaan riittävän helppokäyttöinen ja yksinkertainen palvelu, jota on kohdennettu hänen tarpeidensa mukaan." Fonecta ja MTV3 ovat lisäksi sopineet, että Fonecta toteuttaa hakemistopalvelut www.mtv3.fi -portaalissa. Siinä tarjottavia Fonectan palveluita ovat kartta- ja palveluhaku sekä Eemeli, joka on Suomen kattavin sähköpostiosoitteiden hakemisto. Lisätietoja: Timo Wallius, Vice President, Fonecta Oy Puhelin 040 507 3094 Timo.wallius@fonecta.com Heikki Rotko, varatoimitusjohtaja, MTV Oy Puhelin 0400 425 069 Heikki.rotko@mtv3.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/29/20030429BIT00260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/29/20030429BIT00260/wkr0002.pdf