FONECTA JA TELERING MYYNTI- JA MARKKINOINTIYHTEISTYÖHÖN

FONECTA JA TELERING MYYNTI- JA MARKKINOINTIYHTEISTYÖHÖN Fonecta ja Telering ovat sopineet, että Telering on Fonecta Finder palvelun Prepaid-korttien jälleenmyyjä. Lisäksi yritykset sopivat, että Fonecta toteuttaa matkapuhelinten paikannusteknologiaan ja mobiilimarkkinointiin perustuvan Etsin-palvelun Teleringille. Sopimuksen yhteydessä Fonecta lanseeraa uuden Prepaid -kortin, jonka avulla Fonecta Finderia voi käyttää ilman erillissopimusta kaikkialla maailmassa miltä tahansa tietokoneelta, josta on internetyhteys. Prepaid -kortti sisältää sata hakua, ja sen hinta on 29,90 euroa. Fonectan toteuttamaan Etsin-palveluun on lisätty uutena kategoriana Telering. Lähettämällä hakusanat ETSI TELERING numeroon 15400 Soneran matkapuhelinasiakkaat voivat hakea itseään lähinnä olevat Telering myymälät ja niiden yhteystiedot. Yhteystietojen lisäksi matkapuhelinasiakas saa Teleringin tai sen yhteistyökumppanin mainosviestin. Mainosviesti saattaa olla erikseen kohdennettu asiakkaan sijainnin ja kellonajan mukaan. Palvelun hinta on 0,66 euroa/haku. Etsin on Fonectan Soneran matkapuhelinasiakkaille toteuttama paikannusteknologiaan ja mobiilimarkkinointiin perustuvat palvelu, josta käyttävät voivat hakea itseään lähinnä olevat palveluntarjoajat kuten apteekit, Alkot, kukkakaupat jne. Tällä hetkellä palvelussa on jo yli 30 kategoriaa, joilla palveluntarjoajia voi hakea. Fonecta Finder Taloustutkimuksen WWW-Feedback -tutkimuksen 2/2002 mukaan Fonecta Finder oli yksi viidestä parhaasta suomalaisesta www-palvelusta käyttöuseudella ja asiakastyytyväisyydellä mitattuna. Fonecta Finderista löytyvät kaikki julkiset suomalaiset yksityisten, yritysten ja julkishallinnon lanka- ja matkapuhelinnumerot sekä osoitteita, fax-numeroita, sähköposti- ja www- osoitteita jne. Telering Oy Telering Oy on valtakunnallinen matkaviestintä- ja tietotekniikka- yritys, joka on keskittynyt langattomiin ratkaisuihin. Telering-ketjuun kuuluu 70 myymälää, joista 44 on franchising-myymälöitä ja 26 Telering Oy:n omistamia. Ketjun palveluksessa on yhteensä noin 250 henkilöä. Telering Oy on 100 % Soneran tytäryhtiö. Lisätietoja: Timo Wallius, johtaja, Fonecta Oy Puhelin 020 442 2240 timo.wallius@fonecta.com Jan Vorselman, markkinointijohtaja, Telering Oy Puhelin 02040 54044 jan.vorselman@telering.fi Fonecta Oy (entinen Sonera Info Communications Oy) on SUOMEN JOHTAVA HAKEMISTOPALVELUYRITYS. Fonectan OMIA TAI YHTEISTYÖKUMPPANEIDENsa KANSSA TARJOAMIA hakemistopalveluita ovat koti- ja ulkomaan numeropalvelut (ESIMERKIKSI 02 02 02, 118 JA 02 02 08), SÄHKÖISET HAKEMISTOPALVELUT (ESIMERKIKSI FONECTA FINDER JA ZED FINDER) SEKÄ PAINETUT PUHELINLUETTELOT. Yhtiö on sähköisten ja henkilöavusteisten hakemistopalvelujen markkinajohtaja maailman kehittyneimmillä hakemistopalvelumarkkinoilla Suomessa. FONECTAN palveluksessa on noin 980 henkilöä, joista noin 600 Suomessa. vuonna 2001 Yhtiön liikevaihto oli 71 miljoonaa euroa ja liiketoiminta kannattavaa. www.fonecta.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/12/20030212BIT00270/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/12/20030212BIT00270/wkr0002.pdf