Fonecta mukaan sosiaaliseen mediaan

Suosittu yhteisömedia Tupalo.com rantautuu Suomeen

Yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta Oy julkaisee maailmalla kasvavaa suosiota nauttivasta Tupalo.com-sivustosta suomenkielisen version osoitteessa http://tupalo.com/fi/. Tupalo.com on sosiaalinen yhteisö, jossa käyttäjät arvioivat, suosittelevat ja jakavat tietoa paikallisista yrityksistä ja palveluista. Kansainvälisesti Tupalo.com kerää kuukaudessa noin 1,5 miljoonaa kävijää eri puolilta maailmaa, ja kävijämäärät ovat voimakkaassa kasvussa. – Fonecta alkaa tarjota ensimmäistä kertaa itse sosiaalisen median palvelua. Tämä on osa Fonectan online- ja mediatarjooman laajentamista. Tupalo.comissa kuluttajat jakavat kokemuksiaan, ja tieto jalostuu laajemmaksi ja luotettavammaksi kuin perinteinen word-of-mouth, toteaa Fonectan Online ja uudet liiketoiminnat -yksikön johtaja Harri Aho. Kaikki Tupalo.comin sisältö on käyttäjien itsensä luomaa. Kävijät voivat kirjoittaa kokemuksistaan, arvioida palveluita, ladata kuvia ja linkkejä sekä jakaa mielipiteitään. Sivustolla voi suositella kahviloita, ravintoloita, kauneushoitoloita, remonttifirmoja tai mitä tahansa muita palveluita tai kohteita niin kotipaikkakunnalla kuin suosikkimatkakohteissa. – Suomi on yksi kiinnostavimpia ja teknologiassa kehittyneimpiä maita Pohjois-Euroopassa, siksi lanseeraamme innolla tämän suomenkielisen version palvelustamme yhdessä Fonectan kanssa. Sivusto tarjoaa loistavan alustan paikallisten palveluiden arvioinneille eri puolella maailmaa, sanoo Tupalo.comin toimitusjohtaja ja toinen perustajista Mike Borras. Tupalo.com perustettiin vuonna 2007, ja sillä on käyttäjiä ympäri maailmaa. Sivustosta on Suomen lisäksi erilliset kieliversiot jo Itävallassa (http://tupalo.com/de/), Alankomaissa (http://tupalo.com/nl/) ja Puolassa (http://tupalo.com/pl/). http://tupalo.com/fi/ Lisätietoja: Fonecta Oy, Online ja uudet liiketoiminnat -johtaja Harri Aho, puh. 040 078 3777, harri.aho@fonecta.com Tupalo.com, toimitusjohtaja Bernhard Lehner, puh. +43 664 439 86 09, press@tupalo.com