Fonecta nostaa numeropalvelun uudelle tasolle Suomessa

Fonecta nostaa numeropalvelun uudelle tasolle Suomessa Puhelinneuvottelun tilaaminen ja etukäteisjärjestelyt siirtyvät historiaan 02 02 02 numeropalvelun kautta yhdistettävän ryhmäpuhelun myötä. Se tarjoaa jokaiselle suomalaiselle puhelimen käyttäjälle nopean ja vaivattoman tavan kokoontua puhelimitse ajasta ja paikasta riippumatta. Soittajan ei tarvitse tilata ryhmäpuhelua etukäteen eikä tehdä sopimusta palvelun käytöstä. Hänen ei myöskään tarvitse tietää ryhmäpuheluun osallistuvien puhelinnumeroita. Fonectan 02 02 02 numeropalvelun asiakaspalvelija etsii tarvittaessa ryhmäpuheluun osallistujien puhelinnumerot ja yhdistää puhelun 1-5 muulle osallistujalle välittömästi. Kun ryhmäpuhelu on yhdistetty, osallistuja pääsee mukaan puheluun painamalla puhelimensa näppäimiä 1 ja # palvelun antaman opasteen mukaisesti. Ryhmäpuhelun voivat soittaa ja siihen voivat osallistua kaikkien suomalaisten lanka- ja matkapuhelinoperaattoreiden asiakkaat. "Uskon, että 02 02 02 Ryhmäpuhelun soittaminen on niin yksinkertaista ja helppoa, että se madaltaa huomattavasti suomalaisten kynnystä kokoontua puhelimitse. Ryhmäpuhelu on luonnollinen jatke 02 02 02 numeropalvelun yhdistämispalvelulle, joka on jo pitkään ollut erittäin suosittu lisäpalvelu. Vuosittain Suomessa soitetaan kotimaan numeropalveluun lähes 50 miljoonaa puhelua, joista Fonectan osuus on yli puolet", kertoo johtaja Arja Ahtee Fonecta Oy:stä. "Viime keväänä aloitimme ajo-ohjeiden ja karttojen lähettämisen kuvaviestinä matkapuhelimeen 02 02 02 numeropalvelusta. Ryhmäpuhelu on merkittävä uusi askel numeropalvelumme kehittämisessä. Olemme kehittäneet ryhmäpuhelupalvelun tiiviissä yhteistyössä Yomi Oyj:n kanssa. Aiomme vielä tänä vuonna lisätä uutta tietosisältöä ja palvelua parantavia ominaisuuksia numeropalveluumme. Käsitykseni on, että olemme kasvattaneet etumatkaamme johtavana numeropalvelun tarjoajana Euroopassa", jatkaa Arja Ahtee. 02 02 02 Ryhmäpuhelu laskutetaan soittajan oman teleoperaattorin lanka- tai matkapuhelinlaskulla. Ryhmäpuhelun vastaanottajille palvelu on kotimaassa maksuton. Siihen osallistuva henkilö voi olla myös ulkomailla, jos hän on suomalaisen matkapuhelinoperaattorin liittymäasiakas. Ryhmäpuhelun voi soittaa mihin kellonaikaan tahansa 365 päivänä vuodessa. 02 02 02 Ryhmäpuhelu säästää aikaa, vaivaa ja rahaa. Esimerkiksi viiden minuutin ryhmäpuhelu, jossa on soittaja (Soneran matkapuhelimesta) ja kolme osallistujaa (Soneran matkapuhelimiin) maksaa 6,23 euroa (ark. klo 8-18). Hintatiedot: Soittaja maksaa normaalin 02 02 02-palvelumaksun koko ryhmäpuhelun ajalta. Lisäksi peritään paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu. Kukin ryhmään yhdistetty puhelu maksaa 49 senttiä, ja yhdistetystä puhelusta peritään numerosta riippuen joko kaukopuhelu-, matkapuhelin- tai palvelunumeromaksu. Yhdistämisestä ei laskuteta, jos puheluun ei vastata tai jos numero on varattu. Lisätietoja: Petri Ojanen, tuotepäällikkö, Fonecta Oy Puhelin: 020 442 2124 tai 040 582 3657 Sähköposti: petri.ojanen@fonecta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00080/wkr0002.pdf