Fonecta toteuttaa yhteystietojen hakupalvelut MTV3 Mobiili -liittymään

Fonecta toteuttaa yhteystietojen hakupalvelut MTV3 Mobiili -liittymään Fonecta ja MTV3 ovat laajentaneet yhteistyötään hakemistopalveluissa. Fonecta tarjoaa nyt myös numeropalvelut MTV3:n matkapuhelinasiakkaille. Tällä viikolla lanseeratun MTV3 Mobiili -liittymän hakemistopalvelut tuottaa Fonecta, joka on myös MTV3 Internetin yhteystietokumppani 020202.fi-hakupalvelullaan. Lisäksi yritykset tarjoavat paikannusteknologiaan ja mobiilimarkkinointiin perustuvaa paikantava yrityshaku -palvelua asiakkailleen. Fonectan ja MTV3:n yhteistyö käsittää muun muassa 118 numeropalvelun ja 020202.fi-palvelun, josta löytyvät yritykset, palvelut, kartat, reitit, valtakunnallinen ravintolahakemisto ja sähköpostiosoitteita. MTV3 Internetin eri sisältökokonaisuuksiin on myös lisätty 020202.fi-palvelun pikahaut, joiden avulla löytää aihealueisiin läheisesti liittyviä palveluita ja yrityksiä yhdellä hiiren painalluksella. "Meillä on jo pitkä kokemus yhteystietojen hakupalveluiden tarjoamisesta eri kanavien kautta. Uskomme, että hakupalvelumme tulevat olemaan suosituimpia lisäarvopalveluita myös MTV3:n eri kanavissa. Yhteistyömme syventäminen MTV3:n kanssa tuli ajankohtaiseksi, kun uusi MTV3 Mobiili - liittymä tuli markkinoille. MTV3 on luonnollinen valinta yhteistyökumppaniksemme, koska esimerkiksi MTV3 Internet tavoittaa 82 prosenttia suomalaisista, jotka käyttävät internetiä viikoittain. Yhteistyön avulla pääsemme lähemmäs asiakkaitamme", sanoo johtaja Timo Wallius Fonecta Oy:stä. "Monipuoliset palvelut ovat MTV3 Mobiili -liittymän kulmakivi. Erilaiset haku- ja informaatiopalvelut ovat tärkeä osa nykyistä, ja eritoten tulevaisuuden matkapuhelinkäyttöä. Fonecta oli meille luonteva valinta yhteistyökumppaniksi. Fonecta on todistetusti erikoisosaaja ja edelläkävijä alallaan. Lisäksi jo olemassa oleva yhteistyö antaa yhä paremmat mahdollisuudet synergiahyötyjen löytämiseen", kertoo MTV3 Mobiilin kehitysjohtaja Juha Juosila. Lisätietoja: Fonecta Oy, johtaja Timo Wallius, puh. 020 442 2240 tai timo.wallius@fonecta.com MTV Oy/MTV3 Mobiili, kehitysjohtaja Juha Juosila, puh.(09) 1500 8393 tai juha.juosila@mtv3.fi Fonecta Oy on Suomen johtava yhteystietoyritys ja markkinajohtaja hakemistopalveluissa. Fonecta auttaa asiakkaitaan löytämään yhteystietoja tarjoamalla hakemistopalveluita ajasta, paikasta, käyttötilanteesta ja viestintävälineestä riippumatta. Fonectan hakemistopalveluita ovat muun muassa alueelliset Puhelinluettelot, 02 02 02 ja 118 numeropalvelu sekä Fonecta Finder. Fonecta -konsernilla on liiketoimintaa Suomessa ja Ranskassa. Sen palveluksessa on noin 980 henkilöä, joista lähes 600 Suomessa. Vuonna 2002 konsernin pro forma liikevaihto oli 91,3 miljoonaa euroa ja tilikauden tulos 3,2 miljoonaa euroa. www.fonecta.fi FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMäENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1755007-6, ALV REK ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/25/20040325BIT00210/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/25/20040325BIT00210/wkr0002.pdf