Fonecta vie IRC-Gallerian sisällöt kartalle

Yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta Oy liittää Suomen aktiivisimman verkkoyhteisön IRC-Gallerian kuvat, yhteisöt ja tapahtumat karttoihin. Uuden yhteistyösopimuksen ansiosta 17.2. alkaen IRC-Gallerian yli kahdeksan miljoonaa kuvaa sekä 500 000 yhteisöä on mahdollista paikallistaa Fonectan karttojen avulla.

Erityisesti nuorten aikuisten suosimassa IRC-Galleriassa vierailee viikoittain lähes miljoona kävijää. Palvelussa on yli 500 000 rekisteröitynyttä jäsentä, ja se tavoittaa 70% 15-24-vuotiaista suomalaisista.

IRC-Gallerian käyttäjät ovat huippuaktiivisia: sivuilla viihdytään keskimäärin yli puoli tuntia päivässä (18 tuntia kuussa). Kuvien lisäksi jäsenet kirjoittavat joka päivä toisilleen 1,4 miljoonaa kommenttiviestiä ja 50 000 kertaa päiväkirjoihinsa.

”Haluamme olla siellä, missä palveluidemme käyttäjätkin. Tämä koskee luonnollisesti myös nykyaikaisia sosiaalisia medioita. IRC-Galleriaan ladataan päivittäin 75 000 uutta otosta, ja Fonecta tarjoaa mahdollisuuden näiden helppoon paikallistamiseen”, kertoo Fonectan digitaalisesta markkinoinnista vastaava markkinointijohtaja Petri Ojanen.

”Yhteistyö Fonectan kanssa tarjoaa IRC-Gallerian jäsenille jälleen uuden tavan ilmaista itseään ja löytää uusia ystäviä”, sanoo puolestaan IRC-Gallerian tuottaja Jari Jaanto.

Fonecta Oy, markkinointijohtaja Petri Ojanen, puh. 040 582 3657
Sulake Dynamoid Oy / IRC-Galleria, viestintäpäällikkö Matti Kari, puh. 040 838 6607