Fonecta yhteistyöhön alppihiihtäjä Marcus Sandellin kanssa

Fonecta Oy ja alppihiihtäjä Marcus Sandell ovat sopineet sponsorointiyhteistyöstä kausille 2008-2009 ja 2009-2010.

Fonectan brandistrategian uudistamisen yhteydessä Fonecta päivitti myös sponsorointistrategiansa. Tavoitteena on rakentaa yrityksen brandiarvoa ja saavuttaa jatkuvaa näkyvyyttä ympäri vuoden.

- Talvikohteiksi valitsimme alppihiihdon, maastohiihdon ja jääkiekon. Fonectalle sponsoroinnissa on tärkeää jatkuva näkyvyys oikeanlaisessa ympäristössä ja sitä kautta saavutettava payback investoinnillemme. Viime kädessä sponsoroinnin tulokset näkyvät myynnissä ja liikevaihdossa, kertoo Fonectan markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Jukka-Pekka Vuori.

Fonectan brandistrategia perustuu siihen, että Fonecta on osa suomalaisten elämää ja arkea joka päivä. Fonecta on Kansakunnan tietokanta, mistä haetaan yhteystietoja 1,7 miljoonaa kertaa päivittäin. Tämä heijastuu myös Fonectan sponsoroinnissa.

- Alppihiihto tuo perinteisten suomalaisten lajien rinnalle nykyaikaisuutta, ja Fonecta haluaa olla tukemassa myös nuoria urheilijoita uransa rakentamisessa. Yhteistyö Marcus Sandellin kanssa on alkanut hyvin, ja uskon sen hyödyttävän meitä molempia, tiivistää Vuori.

21-vuotiaan Sandellin ura on kehittynyt nousujohteisesti. Paraatilajissaan suurpujottelussa Sandell vei Eurooppa-cupin kokonaisvoiton 2007 ja maailmancupissa hän sijoittui viime kaudella 16:ksi. Alkavalla kaudella Sandell tähtää maailmancupissa kymmenen parhaan joukkoon.

- Fonecta on kiinnostava yhteistyökumppani menestyvänä ja luotettavana brändinä. Se on oman alansa johtava yritys ja näyttää hyvää esimerkkiä tähdätessäni itse alppihiihdon huipulle, Sandell kertoo.

Lisätietoja: Jukka-Pekka Vuori, puh. 050 598 7064, jukka-pekka.vuori@fonecta.com
Marcus Sandellin ja Jukka-Pekka Vuoren kuvat ovat ladattavissa osoitteesta http://www.fonecta.fi/yritys/medialle/fi_FI/materiaaleja/