Fonecta yhteistyöhön Skypen kanssa

Yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta lisää verkossa esiintyviin yritysten hakutuloksiin mahdollisuuden soittaa yrityksille ilmaiseksi Skypen välityksellä.

Fonectan ja Skypen yhteistyön ansiosta voivat yritykset jatkossa tarjota asiakkailleen mahdollisuuden soittaa heille maksutta Skypen välityksellä. Fonectan tarjoaman toiminnallisuuden kautta yrityksen kohdalla näkyy sininen Free Call -painike aina kaikilla sivustoilla, joilla yrityksen puhelinnumero mainitaan, esimerkiksi hakukoneet, internetin yrityshakemistot ja yrityksen kotisivut. Free Call –painike tulee näkymään esimerkiksi kaikissa Fonectan verkkopalveluissa. ”Yhteistyöllä Fonectan kanssa on merkittävä rooli palvelun tuomisessa Suomen markkinoille. Tarjoamme yrityksille palvelun, jonka avulla asiakkaat voivat olla yhteydessä yrityksiin aivan uudella tavalla”, Don Albert, Skypen Yhdysvaltain pääjohtaja kertoo. ”Yhden napsautuksen päässä oleva Free Call -puhelu on asiakkaille helppo ja ilmainen tapa ottaa yhteyttä yritykseen. Yrityksille se tuo lisää asiakaskontakteja ja liiketoimintaa”, Albert jatkaa. Skype-yhteistyön avulla Fonecta tarjoaa uuden kanavan asiakaskontaktien luomiseen. Se täydentää Fonectan muita kanavia, joita ovat muun muassa painetut ja sähköiset hakemistot, mobiili- ja sähköpostisuorat sekä Fonectan ja sen yhteistyökumppaneiden hakusivustot verkossa. ”Yhteistyö kuvaa hyvin sitä, miten yrityksemme toiminnan painopiste siirtyy yhä enemmän asiakaskontaktien luomiseen. Skypen uuden Free Call -painikkeen ansiosta asiakkaat voivat verkossa tapahtuvan tiedonhaun yhteydessä ottaa suoraan yhteyttä yritykseen, ja yritykset saavat näin uusia asiakaskontakteja. Palvelun ansiosta yritysasiakkaamme erottuvat kilpailijoistaan edukseen myös verkossa”, toteaa Fonectan toimitusjohtaja Timo Hiltunen. Fonecta tarjoaa Free Call –palvelua yrityksille marraskuusta alkaen.