• Fonecta/

Fonectan 02 02 02 valittiin Euroopan parhaaksi numeropalveluksi - Vuoden asiakaspalvelija löytyy myös Fonectasta

Fonectan 02 02 02 Palvelu on valittu kansainvälisessä 118Awards-kilpailussa Euroopan parhaaksi numeropalveluksi. Lontoossa järjestetyssä tilaisuudessa palkittiin myös vuoden asiakaspalvelijana Fonectan Porin palvelukeskuksessa työskentelevä ryhmäpäällikkö Susanna Saarenpää.

– 02 02 02 Palvelua on jo kauan kehitetty määrätietoisesti tarjotaksemme parasta mahdollista henkilöavusteista palvelua. Palvelu erottuu edukseen laadullaan ja monipuolisuudellaan. Valinta Euroopan parhaaksi vahvistaa, että teemme oikeita asioita, liiketoimintajohtaja Lauri Kangaslahti iloitsee.

- Susanna Saarenpään valinta vuoden asiakaspalvelijaksi kertoo hyvin ammattitaitoisesta henkilökunnastamme, jossa auttamisen henki on pääosassa. 02 02 02 Palvelun tavoitteena on olla jokaisen arjen assistentti, Kangaslahti kertoo.

Vuosittain järjestettävään 118Awards-kilpailuun osallistuu markkinajohtajia 30 maasta. Voittajat valitsee alan toimijoista koostuva asiantuntijaraati. Palkinnot jaettiin nyt seitsemännen kerran.

Lisätiedot:
Fonecta Oy, liiketoimintajohtaja Lauri Kangaslahti, puh. 040 740 1518, lauri.kangaslahti@fonecta.com

Fonecta on Suomen nopeimmin kasvava mediatalo ja yhteystietoalan markkinajohtaja. Fonectan myynnintehostamisratkaisuja käyttää 110 000 yritystä ja sen kattavien palveluiden kautta haetaan tietoa päivittäin yli 2 miljoonaa kertaa. Fonecta työllistää yli 1 000 ihmistä ympäri Suomea. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli 185 miljoonaa euroa.