Fonectasta DNA:n hakemistokumppani

Fonecta Oy palvelee DNA Finland Oy:n 118-numeropalveluun soittavia asiakkaita 1.10.2008 alkaen. Fonectan ja DNA:n tekemän palvelusopimuksen mukaan kaikki DNA Finlandin 118-puhelut ohjataan Fonectan palvelukeskuksiin.

”Palvelusopimus DNA:n kanssa merkitsee Fonectalle kolme miljoonaa uutta numeropalvelupuhelua vuosittain. Johtavana numeropalveluiden tarjoajana Fonecta tarjoaa DNA:n asiakkaille Suomen parasta asiakaspalvelua alallaan, mikä merkitsee muun muassa aikaisempaa merkittävästi lyhyempiä jonotusaikoja. Myös Fonectan käyttämä tietokanta on Suomen laajin ja kattavin”, kertoo Fonectan Access-tulosyksikön johtaja Lauri Kangaslahti.

”DNA on kasvattanut asiakastyytyväisyyttään laadukkaalla ja nopealla asiakaspalvelulla. Fonectan kanssa tehdyn palvelussopimuksen myötä pystymme entisestään vahvistamaan DNA-asiakkaiden positiivista asiakaskokemusta, sanoo DNA Finlandin asiakaspalvelusta vastaava johtaja Petteri Niemi.

Fonectan numeropalvelu toteutetaan hyödyntämällä uusinta teknologiaa, joka mahdollistaa uusien palveluiden ja toimintojen joustavan kehittämisen ja käyttöönoton. Fonectan numeropalvelu on asiakastyytyväisyystutkimuksissa Suomen paras tärkeimmillä laatukriteereillä (nopeus, tietojen oikeellisuus, palvelun ystävällisyys) arvioituna (TNS Telecheck 2/2008).

Fonecta Oy, Lauri Kangaslahti, 040 7401518, lauri.kangaslahti@fonecta.com
DNA Finland Oy, Petteri Niemi, 044 0445225, petteri.niemi@dna.fi