Heikki Kovalainen haastaa suomalaiset yritykset kasvamaan

F1-kuljettaja Heikki Kovalainen etsii yhdessä yhteystieto- ja mediatalo Fonectan kanssa itselleen uusia yhteistyökumppaneita suomalaisista yrittäjistä. Ainutlaatuisessa konseptissa äänestetään paikkakunnan parasta yritystä ja kolme voittajaa saa palkinnokseen alkavan F1-kauden aikana yrityksensä logon Heikki Kovalaisen ajohaalariin, televisiomainoksen Kovalaisen kanssa, Fonectan palveluita, lehtimainontaa sekä F1-kisamatkan.

Kaikki suomalaiset yritykset voivat ilmoittaa itsensä mukaan kilpailuun 15.2.2011 alkaen osoitteessa Fonecta.fi/heikki. Samaisessa osoitteessa voi suositella paikkakunnan parasta yritystä 9.3. alkaen. Ensimmäinen voittaja julistetaan 8.5., mutta kilpailu jatkuu koko vuoden. Yritykset kilpailevat suosituksista saman postinumeroalueen yritysten kanssa ja paikkakunnan parhaat saavat tittelin käyttöönsä. Kaikki toimialat ja yritykset ovat tervetulleita mukaan, kunhan yrityksellä on toimipiste kyseisellä alueella. Paikkakuntakohtaista tilannetta voi seurata TOP-listoilla. Kolme valtakunnallisesti eniten suosituksia saanutta palkitaan yhteistyöpaketilla Heikki Kovalaisen kanssa.

- Voittaja ei voi olla jokin suuri ketju, vaan esimerkiksi sen yksittäinen palvelupiste. Konseptin erikoisuus onkin, että tiukat aluerajaukset antavat pienille paikallisille yrityksille mahdollisuuden voittaa ja päästä niin valtakunnallisiin kuin kansainvälisiin medioihin, toteaa Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori.

- Kun käyttää Fonectan tarjoamia maksuttomia kampanjavälineitä tai myös yrityspalveluitamme tehokkaasti ja kekseliäästi, voi pienikin yritys onnistua keräämään eniten suosittelijoita. Elleivät nämä suosittelijat ole jo kyseisen yrityksen asiakkaita, heistä todennäköisesti tulee sellaisia. Tarkoitus onkin auttaa yrityksiä tehostamaan heidän myyntiään, Vuori jatkaa.

- Olen aina arvostanut yrittäjyyttä ja on hienoa, että pääsen Fonecta-yhteistyöni avulla auttamaan suomalaisia yrityksiä kasvamaan, kertoo Heikki Kovalainen.

Paikkakunnan parasta yritystä suositelleet saavat välittömiä etuja ja F1-kauden lopuksi arvotaan kisamatka kahdelle Abu Dhabin osakilpailuun.

- Olen innoissani tästä konseptista, jollaista ei ole aikaisemmin nähty. Odotan mielenkiinnolla, millaisia yrityksiä suomalaiset arvostavat, Kovalainen pohtii.

Heikki Kovalaisen yhteyshenkilö Mikael Hästbacka, puh. 040 555 3222, mikael.hastbacka@numea.fiFonecta Oy, markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori, puh. 050 598 7064, jukka-pekka.vuori@fonecta.comFonecta.fi/heikki

Fonecta on Suomen nopeimmin kasvava mediatalo ja yhteystietoalan markkinajohtaja. Fonectan myynnintehostamisratkaisuja käyttää 110 000 yritystä ja sen kattavien palveluiden kautta haetaan tietoa päivittäin yli 2,8 miljoonaa kertaa. Fonecta työllistää yli 1 000 ihmistä ympäri Suomea. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli 185 miljoonaa euroa.

Fonecta Oy – Televisiokatu 4, PL 202, 00241 Helsinki - Puh. 020 442 2020 - Y-tunnus 1755007-6, Alv rek - www.fonecta.com