Helsinki Taskussa

Helsinki-opas Tasku 2006 on Fonectan julkaisema yhteystietopaketti, joka pienen kokonsa ansiosta kulkee kätevästi käyttäjän mukana esimerkiksi auton hansikaslokerossa tai käsilaukussa. Se sisältää tiivistettynä yhteystiedot, joita sen käyttäjä tarvitsee liikkuessaan Helsingissä. 186-sivuinen Tasku 2006 palvelee Helsingin seudun asukkaita ja alueella vierailevia ihmisiä. Se jaetaan 6.2. – 17.2.2006 postin mukana kaikkiin kotitalouksiin Helsingin, Espoon, Inkoon, Järvenpään, Karkkilan, Kauniaisten, Keravan, Kirkkonummen, Nummi-Pusulan, Nurmijärven, Sipoon, Siuntion, Tuusulan, Vantaan ja Vihdin alueella. Laajan jakelun vuoksi oppaalla on suurempi levikki kuin esimerkiksi Helsingin alueen suurimmalla päivälehdellä. Oppaan painosmäärä on yhteensä 628 000 kappaletta. Se kasvoi viime vuodesta 18 000 kappaleella. Karttakoodit auttavat löytämään Helsinki-opas Tasku 2006:stä löytyvät muun muassa kaupungin ostospaikat, ravintolat sekä liikunta- ja kulttuuripalvelut. Toimialajaottelu tekee oppaasta selkeän ja helppolukuisen. Karttojen avulla käyttäjät löytävät helposti perille, ja lisäksi jokaisen palveluntarjoajan osoitetiedon perään on liitetty karttakoodi, joka auttaa käyttäjiä etsimään osoitteen sijainnin kartalla. Oppaan jokaisen toimialaotsikon alussa on vinkkejä ja tarkempaa tietoa aihealueesta. Sieltä löytyy hyödyllistä tietoa muun muassa museoista, koko perheen ajanviettopaikoista ja Helsingin keskustan pysäköintimahdollisuuksista. Uutuutena mukana ovat myös etusetelit. "Helsinki-opas Tasku auttaa ihmisiä löytämään uusia asioita kaupungista sekä tarjoaa ideoita ja virikkeitä vapaa-ajan viettoon. Pienen kokonsa ansiosta opas kulkee aina kätevästi käyttäjänsä mukana. Se tarjoaa käyttäjälleen Helsingin pähkinänkuoressa", sanoo johtaja Lauri Kangaslahti Fonecta Oy:stä. Lisätietoja: Fonecta Oy, Lauri Kangaslahti, puhelin 020 442 2302