Imatran uuden puhelinluettelon jakelu on alkanut

Imatran uuden puhelinluettelon jakelu on alkanut Fonectan julkaisema Imatran paikallinen puhelinluettelo 2003 on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Luettelon painosmäärä on tänä vuonna 21 000 kappaletta. Matkapuhelinnumeroiden määrä painetuissa puhelinluetteloissa on edelleen kasvussa. Uudessa Imatran paikallisluettelossa on jo noin 3 300 matkapuhelinnumeroa. Paikallisluettelo täydentää ajantasaisilla tiedoilla tammikuussa julkaistua Etelä-Karjalan alueellista puhelinluetteloa. Imatran paikallisluettelo on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee imatralaisia ja Imatran alueella työskenteleviä ja vierailevia ihmisiä. Luettelo jaetaan kotitalouksiin ja yrityksiin Imatran ja Ruokolahden kuntataajaman alueella viikon 25 loppuun mennessä. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, 2002). Puhelinluettelossa on paljon muitakin yhteystietoja kuin puhelinnumeroita. Imatran paikallisluettelon ensimmäisiltä sivuilta löytyvät hätänumerot, Imatran kaupungin ja seurakunnan palveluoppaat sekä karttoja Imatran ja Ruokolahden alueelta. Yritysten tiedot löytyvät Valkoisilta Sivuilta aakkosjärjestyksessä ja Keltaisilta Sivuilta toimialaotsikoiden alta. Hämäläinen on yleisin sukunimi Imatran paikallisluettelossa. Heitä on 134. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Tiainen (125) ja Siitonen (121). Lisätietoja: Ari Hallikas, aluepäällikkö, Fonecta Oy Puhelin: 020 442 2620 Sähköposti: ari.hallikas@fonecta.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/16/20030616BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/16/20030616BIT00050/wkr0002.pdf