Juhannuksena 02 02 02 Palvelusta tiedusteltiin eniten takseja

Keskikesän juhla piti tänä vuonna Fonectan 02 02 02 Palvelun työntekijät erityisen kiireisenä. Pitkin juhlapyhiä suomalaisilta olivat hukassa erityisesti lompakot, kännykät ja oma sijainti. Jopa joka neljäs soittaja tiedusteli taksia. Muita juhannuksen suosikkeja olivat palveluiden aukioloajat, julkisen liikenteen aikataulut, terveyskeskuspäivystykset ja yksityishenkilöiden puhelinnumerot. Asiakkaat tunnelmoivat muun muassa vanhojen heilojen perään ja yhdeltä asiakkaalta oli hukassa myös vaimo.

Kiireisintä aikaa Nollakakkosessa olivat juhannuksena perjantai- ja lauantaiaamupäivät. Monella mökillä tuntui olevan tietokilpailu käynnissä, sillä numeropalvelusta tiedusteltiin paljon pääkaupunkeja, laulujen esittäjiä ja sotien alkamisajankohtia.

Fonectan numeropalvelun työntekijät kuvailevat juhannuksen asiakkaita poikkeuksellisen hyväntuulisiksi. Puheluiden taustalla kuului iloinen iskelmämusiikki, numeropalvelun työntekijöille muistettiin toivottaa hyvää juhannusta, ja erästä 02-työntekijää jopa kosittiin.

Lehdistön yhteyshenkilö:
Fonecta Oy, viestintäpäällikkö Sanna Mäenpää, puh. 050 300 3007, sanna.maenpaa@fonecta.com