Kaikki Suomen majoituspalvelut Fonectan 02.fi:stä

Yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta Oy laajentaa 02.fi-internetpalvelun tarjontaansa myös majoituksiin. 02.fi-palvelun Majoitusoppaassa on ainoana kaikki Suomen majoituspalvelut. Kattavasta ja monipuolisesta Majoitusoppaasta löytyy tietoja niin motelleista, mökeistä, kylpylöistä, kokoustiloista, leirintäalueista kuin viiden tähden hotelleistakin. Sopivan majoituspalvelun löytämiseen on apuna erilaiset hakumahdollisuudet kuten esimerkiksi sijainti, hintaluokka tai lisäpalvelut. Lisäksi palvelun käyttäjät voivat jakaa kokemuksiaan ja antaa suosituksiaan.

02.fi-palvelusta on jo aikaisemmin löytynyt uuden ilmeen saanut Ravintolaopas, jossa on nyt entistä enemmän ravintoloita koko Suomesta. Ravintolaoppaasta löytyy muun muassa ruokalistoja, kuvia, videoita ja käyttäjien arvosteluita.

”Olemme panostaneet online-palveluidemme kehittämiseen ja 02.fi-palvelun käyttäjämäärät ovatkin olleet viimeisen vuoden voimakkaassa kasvussa. Haluamme olla myös lähellä käyttäjän tarpeita ja verkostoituminen on hyvä apu tässä. Fonectan 02.fi-palvelun yhteistyökumppanit, esim. Iltalehti, Mtv3.fi ja MSN-palvelu kuuluvat kaikki Suomen kymmenen käytetyimmän verkkopalvelun joukkoon”, kertoo Fonectan digitaalisesta markkinoinnista vastaava Petri Ojanen.

02.fi on Kansakunnan Tietokanta, josta löytää kartat, reitit, ihmiset ja palvelut vaivattomasti yhdestä verkko-osoitteesta.

Markkinointijohtaja Petri Ojanen, puh. 040 582 3657, petri.ojanen@fonecta.com
Online-tuotejohtaja Tanja Niittymäki, puh. 040 823 3145, tanja.niittymaki@fonecta.com