Kouvola-Kuusankoski paikallinen puhelinluettelo on ilmestynyt

Kouvola-Kuusankoski puhelinluettelon julkaisee Fonecta yhteistyössä Kymen Puhelimen kanssa. Paikallisessa puhelinluettelossa on yli 200 sivua, joilta löytyy lähes 45 000 puhelinnumeroa. Luettelon painosmäärä on yli 35 000 kappaletta. Puhelinluettelolla on Kouvolassa pitkät perinteet. Ensimmäinen Kouvolan ja lähiseudun puhelinluettelo ilmestyi jo vuonna 1919. Kouvola-Kuusankoski puhelinluettelon jakelu on jo alkanut, ja se päättyy tämän viikon loppuun mennessä. Luettelo jaetaan postitse kaikkiin alueen kotitalouksiin ja yrityksiin Kouvolassa, Kuusankoskella ja Korian sekä Valkealan kuntataajamissa. Jakelusta vastaavat Suomen Posti Oyj ja Jakelusuora Oy. Kouvola-Kuusankosken paikallinen puhelinluettelo palvelee alueella asuvia, vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Paikallinen puhelinluettelo on alueen luetuimpia painotuotteita ja vuosittain uudistuva hakuteos. Keltaisilla Sivuilla on nyt myös neliväri-ilmoituksia ensimmäistä kertaa. Johdantosivuilla on yhtenä kokonaisuutena kattava luettelo Kuusankosken kaupungin tarjoamista palveluista ja niiden yhteystiedoista. Puhelinluettelo lähetetään kaikille Kuusankosken kaupunkiin muuttaville uusille asukkaille. Kouvola-Kuusankosken paikallisessa puhelinluettelossa on jo lähes 12 000 matkapuhelinnumeroa. Niiden määrä kasvoi yli 30 prosenttia viime vuodesta. Matkapuhelinnumeroiden yleistyminen puhelinluetteloissa johtuu osittain siitä, että toissa vuoden heinäkuusta lähtien sama matkapuhelinnumero on kulkenut asiakkaan mukana, jos hän on vaihtanut operaattoria. Tällä hetkellä Fonectan ja Finnet-rymän julkaisemissa kuudessatoista alueellisessa puhelinluettelossa on yhteensä yli puoli miljoonaa matkapuhelinnumeroa. Mäkelät ja maanviljelijät pitivät pintansa Yleisin sukunimi Kouvola-Kuusankosken paikallisessa puhelinluettelossa on edelleen Mäkelä, yhteensä heitä on 196. Seuraavaksi yleisimpiä ovat Seppälät (174) ja Niemet (147). Varsin tasaiseen kärkikymmenikköön mahtuvat myös Virtaset (142), Lehtiset (139), Heikkilät (130), Niemiset (129), Hämäläiset (128), Koskiset (120) ja Peltolat (117). Ammattinimikkeiden kärkikolmikon muodostavat maanviljelijät (1415), autonkuljettajat (401) ja rouvat (324). Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen painotuote. Vanhat luettelot voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin. Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Ari Hallikas, puhelin 020 442 2420 Fonecta Oy on Suomen suosituin yhteystietoyritys ja alan markkinajohtaja Suomessa. Se tarjoaa yhteystietopalvelut suomalaisille ajasta, paikasta, käyttötilanteesta ja viestintävälineestä riippumatta. Joka päivä asiakkaat hakevat yhteystietoja Fonectan palveluista yli 1,5 miljoonaa kertaa. Fonectan tunnetuimpia yhteystietopalveluita ovat Puhelinluettelot, Inoa toimiala- ja yrityshakemisto, 02 02 02- ja 118-numeropalvelu, Fonecta Finder, 020202.fi, inoa.fi ja ravintolaopas.net. Viime vuonna Fonectan liikevaihto oli 112 meur, josta Suomen osuus oli 93 meur. Tänä vuona Fonectan Suomen liikevaihto nousee 130 miljoonaan euroon. Suomessa Fonectan palveluksessa on tällä hetkellä noin 800 ihmistä 11 paikkakunnalla. Fonecta-konsernilla on liiketoimintaa myös Ranskassa. www.fonecta.fi FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMÄENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1755007-6, ALV REK