Länsi-Uudenmaan Puhelinluettelon karttasivuja on uudistettu

Fonectan julkaisema Länsi-Uudenmaan Puhelinluettelo 2010 on ilmestynyt. Posti jakaa luettelon Inkoon, Karjalohjan, Karkkilan, Lohjan, Nummi-Pusulan, Siuntion ja Vihdin kunnissa jokaiseen kotiin ja yritykseen 4.12.2009 mennessä. Luettelon painos on 52 000 kappaletta. Mukana vuosikalenteri ja Virpi Kuitusen jumppaohjeet Länsi-Uudenmaan Puhelinluettelon uudistetut karttasivut ovat nyt ensimmäistä kertaa yhtenäiset, entistä kattavammat ja helpommat käyttää. Mukana on indeksikartasto, karttamerkkiselitteet ja erillinen taajama-alueen katuhakemisto postinumeroineen. Karttasivut ovat Logica Suomi Oy:n toimittamat, ja ne pohjautuvat sekä Logican omaan että Maanmittauslaitoksen kartta-aineistoon. Luettelon alussa on vuosikalenterin lisäksi tietoa seudun tapahtumista ja Lohjan kaupungin palveluista. Luettelon lopussa on hyödyllistä tietoa arkipäivän tilanteisiin, kuten suuntanumerot, liputusajat sekä tekstiilien hoito-ohjemerkit. Aivan luettelon viimeisiltä sivuilta löytyy vielä ravintotietoutta ja hiihtäjä Virpi Kuitusen viiden minuutin keppijumppaohjeet. ”Jumpatessa voi rupatella työkaverin kanssa ja saada hetkeksi ajatukset irti töistä”, Virpi Kuitunen vinkkaa. Puhelinluettelo on suosittu media Vuoden aikana painetuilla puhelinluetteloilla on Suomessa 3,1 miljoonaa erillistä käyttäjää, mikä on noin 70 prosenttia suomalaisista (TNS Atlas 1-12/2008). Fonectan Puhelinluettelojen Valkoisten Sivujen tiedot ja Keltaisten Sivujen ilmoitukset löytyvät myös internetosoitteesta 02.fi sekä Fonectan valtakunnallisista numeropalveluista 02 02 02 ja 118. Näin tiedot ovat käyttäjien saatavilla 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Ympäristöystävällinen Fonectan luettelo – käytä koko vuosi ja kierrätä Fonectan Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen painotuote. Se on painettu UPM:n valmistamalle luettelopaperille, jolle on myönnetty EU-kukka-logo. Vanha luettelo kannattaa jättää paperinkeräyspisteeseen, jotta se voidaan hyödyntää uudelleen paperin raaka-aineena. Lisätietoja: Fonecta Oy, tuotepäällikkö Tuire Suvanto, puh. 020 442 2420 tuire.suvanto@fonecta.com