Lappeenrannan uusi puhelinluettelo on ilmestynyt

Lappeenrannan uusi puhelinluettelo on ilmestynyt Lappeenrannan puhelinluettelo 2003 on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Luettelon painosmäärä on tänä vuonna noin 35 000 kappaletta. Matkapuhelinnumeroiden määrä painetuissa puhelinluetteloissa on edelleen kasvussa. Uudessa Lappeenrannan paikallisluettelossa on jo lähes 5 800 matkapuhelinnumeroa. Hämäläinen on Lappeenrannan paikallisluettelon yleisin sukunimi. Heitä on yhteensä 177. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Karhu (153 kpl) ja Vainikka (135 kpl). Paikallisluettelo täydentää ajantasaisilla tiedoilla tammikuussa julkaistua Etelä-Karjalan alueellista puhelinluetteloa. Lappeenrannan paikallisluettelo on räätälöity yhteystietopaketti, joka palvelee alueen asukkaita sekä siellä työskenteleviä ihmisiä. Luettelo jaetaan kaikkiin kotitalouksiin ja yrityksiin Lappeenrannan ja Joutsenon kuntataajaman alueella viikon 24 loppuun mennessä. Puhelinluettelo on ympäristöystävällinen ja kierrätyskelpoinen tuote. Vanhat luettelot voi viedä paperinkeräykseen. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, 2002). Puhelinluettelossa on paljon muitakin yhteystietoja kuin puhelinnumeroita. Lappeenrannan puhelinluettelon alkusivuilta löytyvät hätänumerot, alueen karttoja ja auttavien palveluiden puhelinnumeroita. Yritysten tiedot löytyvät Valkoisilta Sivuilta aakkosjärjestyksessä ja Keltaisilta Sivuilta toimialaotsikoiden alta. Lisätietoja: Ari Hallikas, aluepäällikkö, Fonecta Oy Puhelin 020 442 2620 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/05/20030605BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/05/20030605BIT00060/wkr0002.pdf