Loimaan puhelinluettelo 2004 on ilmestynyt

Loimaan puhelinluettelo 2004 on ilmestynyt Loimaan puhelinluettelon painosmäärä on 22 000 kappaletta tänä vuonna. Sen julkaisee Fonecta Oy yhteistyössä Auria Loimaan Seudun Puhelin Oy:n kanssa. Posti jakaa uuden luettelon jokaiseen kotitalouteen ja yritykseen Alastaron, Auran, Karinaisten, Loimaan kaupungin, Loimaan kunnan, Mellilän, Oripään, Punkalaitumen, Pöytyän, Vampulan ja Ypäjän kuntien alueella viikon 47 loppuun mennessä. Tänäkin vuonna kunnille, sairaaloille ja isoille yrityksille jaetaan useampia luetteloita maksutta. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen ja ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin. Luettelotietoihin tulee lisäyksiä ja muutoksia vuosittain runsaasti: yksityishenkilöiden tiedoista noin 15 prosenttia on muuttunut viime vuoden luettelosta ja yritysten tiedoista lähes puolet. Loimaan puhelinluettelon kannet ovat uudistuneet. Etu- ja takakansi ovat nyt ensimmäistä kertaa neliväriset, minkä ansiosta kansi-ilmoitukset näkyvät ja erottuvat toisistaan entistä selkeämmin. Puhelinluettelo on ylivoimaisesti suosituin hakemistopalvelu. Se on laajalevikkisin ja kattavin painettu hakemistopalvelu, josta löytyy lähes kaikkien Loimaan alueen yritysten ja yksityishenkilöiden yhteystiedot. Puhelinluetteloa oli käyttänyt 90 prosenttia kuluttajista ja 93 prosenttia yritysasiakkaista viimeisen kuukauden aikana (IROResearch, Puhelinluetteloiden tutkimus, 2002). Puhelinluettelon alkusivuilta löytyvät tärkeät hätänumerot ja auttavien puhelinten puhelinnumeroita. Omina selkeinä tietopaketteina ovat myös jakelualueen kuntasivut sekä Aurian ja Fonectan infosivut, joiden jälkeen tulevat erittäin suositut ja käytetyt karttasivut. Yritysten tiedot löytyvät Valkosilta Sivuilta aakkosjärjestyksessä ja Keltaisilta Sivuilta toimialaotsikoiden alta. Mäkelä yleisin sukunimi luettelossa Mäkelä on yleisin sukunimi Loimaan puhelinluettelossa. Heitä on 160. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Virtanen (124), Mäkinen (111) ja Laine (103). Viime vuoden luettelossa Laineita ja Mäkisiä oli yhtä paljon, mutta tänä vuonna Mäkiset ohittivat Laineet. Lisätietoja: Kuva uudesta luettelosta tiedotusvälineiden käyttöön www.fonecta.fi/loimaa Tuire Suvanto, aluepäällikkö, Fonecta Oy Puh. 020 442 2420 tai 0400 632 153 Sähköposti: tuire.suvanto@fonecta.com Fonecta Oy on Suomen yhdeksänneksi suurin mediayhtiö ja johtava hakemistopalveluyritys. Fonecta auttaa asiakkaitaan löytämään yhteystietoja tarjoamalla hakemistopalveluita ajasta, paikasta, käyttötilanteesta ja viestintävälineestä riippumatta. Fonectan hakemistopalveluita ovat muun muassa alueelliset Puhelinluettelot, 02 02 02-numeropalvelu, 118 numeropalvelu Soneran lanka- ja matkapuhelinasiakkaille sekä Fonecta Finder. Fonecta -konsernilla on liiketoimintaa Suomessa ja Ranskassa. Sen palveluksessa on noin 980 henkilöä, joista lähes 600 Suomessa. Vuonna 2002 konsernin pro forma liikevaihto oli 91,3 miljoonaa euroa ja tilikauden tulos 3,2 miljoonaa euroa. www.fonecta.fi FONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMäENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1626391-3, ALV REK ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/11/20031111BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/11/20031111BIT00280/wkr0002.pdf