Loimaan puhelinluettelo 2005 on ilmestynyt

Loimaan puhelinluettelo 2005 on ilmestynyt Fonectan yhteistyössä Aurian kanssa julkaisema Loimaan puhelinluettelo on ilmestynyt, ja sen jakelu on alkanut. Loimaan puhelinluettelon painosmäärä on 22 000 kappaletta. Sivumäärä kasvoi viime vuodesta ja on nyt 308 sivua. Posti jakaa Loimaan puhelinluettelon jokaiseen kotitalouteen ja yritykseen Alastaron, Auran, Karinaisten, Loimaan kaupungin, Loimaan kunnan, Mellilän, Oripään, Punkalaitumen, Pöytyän, Vampulan ja Ypäjän kuntien alueella marraskuun loppuun mennessä. Puhelinluettelo on kierrätyskelpoinen ja ympäristöystävällinen tuote. Vanhat luettelot voi jättää tavallisiin paperinkeräysastioihin. Matkapuhelinnumeroita on puhelinluetteloissa yhä enemmän. Niiden yleistyminen puhelinluetteloissa johtuu osittain siitä, että viime vuoden heinäkuun lopusta lähtien sama matkapuhelinnumero on kulkenut asiakkaan mukana, jos hän vaihtaa operaattoria. Tällä hetkellä Fonectan ja Finnet-ryhmän julkaisemissa kuudessatoista alueellisessa puhelinluettelossa on jo yli puoli miljoonaa matkapuhelinnumeroa. Loimaan paikallisessa puhelinluettelossa matkapuhelinnumeroita on lähes kaksi tuhatta. Mäkelät pitivät pintansa Loimaan puhelinluettelon yleisimpänä sukunimenä. Heitä on luettelossa 160. Seuraavaksi yleisimmät sukunimet ovat Virtanen (124) ja Mäkinen (111). Ammattinimikkeiden kärkikolmikon muodostavat maanviljelijät (1247), autonkuljettajat (97) ja rouvat (73). Lounais-Suomen puhelinluettelo 2005 ilmestyy toukokuussa Loimaan puhelinluettelo palvelee alueella asuvia, vierailevia ja työskenteleviä ihmisiä. Se täydentää ajantasaisilla yhteystiedoillaan Lounais-Suomen puhelinluetteloa, jonka julkaisevat Fonecta, Härkätien Puhelin, Kemiön Puhelin, Laitilan Puhelin, Lännen Puhelin, Paraisten Puhelin, Salon Seudun Puhelin ja Vakka-Suomen Puhelin. Fonecta on Aurian, Lounetin ja Soneran liittymäasiakkaiden Lounais-Suomen Puhelinluettelon 2005 virallinen julkaisija. Loimaan puhelinluettelo on alueen toiseksi käytetyin painettu hakuteos. Suosituin on Lounais-Suomen Puhelinluettelo, jota 86 prosenttia alueen ihmisistä on käyttänyt kotonaan. Työssään luetteloa käyttäneiden osuus on vieläkin suurempi, peräti 96 prosenttia. Käyttäjistä yli 90 prosenttia pitää Lounais-Suomen Puhelinluetteloa tarpeellisena, luotettavana ja hyödyllisenä. Mikään muu painettu hakuteos ei yllä lähellekään vastaavia lukuja. (lähde: Puhelinluetteloiden branditutkimus 3/2004) Lisätietoja: Fonecta Oy, aluepäällikkö Tuire Suvanto, puhelin 020 442 2420 Fonecta Oy on Suomen suosituin yhteystietoyritys ja alan markkinajohtaja Suomessa. Se tarjoaa yhteystietopalvelut suomalaisille ajasta, paikasta, käyttötilanteesta ja viestintävälineestä riippumatta. Joka päivä asiakkaat hakevat yhteystietoja Fonectan palveluista yli 1,5 miljoonaa kertaa. Fonectan tunnetuimpia yhteystietopalveluita ovat Puhelinluettelot, 02 02 02 ja 118 numeropalvelu, Fonecta Finder, 020202.fi ja Ravintolaopas.net. Viime tilikaudella Fonectan liikevaihto oli 103 meur, josta Suomen osuus oli 86 meur. Fonecta-konsernilla on liiketoimintaa myös Ranskassa. Konsernin palveluksessa on yli 1 000 henkilöä, joista noin puolet Suomessa. www.fonecta.fiFONECTA OY, KOTIPAIKKA: HELSINKI, ELIMÄENKATU 17-19, 00510 HELSINKI, PUH. 020 442 2020, Y-TUNNUS 1755007-6, ALV REK ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Observer Tiedotepalvelu, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/12/20041111BIT21400/wkr0001.pdf